Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuokrafirmat rakentajille. Millaista se oikeasti on?

Vierailija
22.07.2022 |

Kannattaako kun mitään muuta ei ole?
T. Epätoivoinen

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko vuokratyön tekemistä rakennusalalla? Juuri tätä alaa en tunne, mutta monen muun alan hommissa monet rekryfirmat toimivat aivan fiksusti eikä elämä työntekijänä ole mitenkään huonompaa kuin ns. firman omilla kirjoilla. Kokeile ihmeessä!

Vierailija
2/8 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välistävetofirmat pitäisi saada pois. Ne pilaa koko työmarkkinat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko vuokratyön tekemistä rakennusalalla? Juuri tätä alaa en tunne, mutta monen muun alan hommissa monet rekryfirmat toimivat aivan fiksusti eikä elämä työntekijänä ole mitenkään huonompaa kuin ns. firman omilla kirjoilla. Kokeile ihmeessä!

Joo just niitä. Pakko luonnollisesti kokeilla kun ei muut firmat näköjään etsi.

Vierailija
4/8 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välistävetofirmat pitäisi saada pois. Ne pilaa koko työmarkkinat.

Samaa mieltä. Mutta minkäs teet?

Ap

Vierailija
5/8 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa laittaa myös s-postia ja tarjota omaa osaamistaan suoraan pienempiin firmoihin. Mutta nimenomaan vähän lyhyesti avata, mitä osaa ja miten itsenäisesti osaa hommia tehdä. Hyvälle kirvesmiehelle löytyy töitä myös suoraan.

Terv. rakennusalan yrittäjä

Vierailija
6/8 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa laittaa myös s-postia ja tarjota omaa osaamistaan suoraan pienempiin firmoihin. Mutta nimenomaan vähän lyhyesti avata, mitä osaa ja miten itsenäisesti osaa hommia tehdä. Hyvälle kirvesmiehelle löytyy töitä myös suoraan.

Terv. rakennusalan yrittäjä

Kiitos. Olen muuurari ja olen kokeillut vaikka mitä. 25 vuoden kokemus. Kuulemma oikein hyvä cv mutta siihen se jää.

Vierailija
7/8 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän alasta jotain. Olen ollut vuokrafirmoissaja tehnyt raksatöitä. Mutta viime vuosina ei ole enää palkattu koska ulkomaalaisia saa niin helposti ja halvalla raksatöihin. Isot urakat kilpailutetaan ja samoin työntekijöitä haalitaan ulkomaalaisia. Ei pääse enää suomalainen raksatyöntekijä. Olen hakenut vaikka kuinka moneen raksatyöhön niin ei vaan enää kukaan edes pyydä haastatteluun. Osaan erikois rakentamista ja korjausrakentamista, vanhoja hirsitaloja osaan remontoida ja mitä vaan. Ei vaan enää pääse raksatöihin.

Tätä kerrostaloa missäa asun niin remontoitiin 2 kuukautta. Ja kaikki työntekijtät oli ulkomaalaisia. Maalasivat parvekkeita ja talon julkisivua. Ulkomaalaisia olivat ne raksamiehet ja maalarit.

Vierailija
8/8 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön 46 kirjoitti:

Tiedän alasta jotain. Olen ollut vuokrafirmoissaja tehnyt raksatöitä. Mutta viime vuosina ei ole enää palkattu koska ulkomaalaisia saa niin helposti ja halvalla raksatöihin. Isot urakat kilpailutetaan ja samoin työntekijöitä haalitaan ulkomaalaisia. Ei pääse enää suomalainen raksatyöntekijä. Olen hakenut vaikka kuinka moneen raksatyöhön niin ei vaan enää kukaan edes pyydä haastatteluun. Osaan erikois rakentamista ja korjausrakentamista, vanhoja hirsitaloja osaan remontoida ja mitä vaan. Ei vaan enää pääse raksatöihin.

Tätä kerrostaloa missäa asun niin remontoitiin 2 kuukautta. Ja kaikki työntekijtät oli ulkomaalaisia. Maalasivat parvekkeita ja talon julkisivua. Ulkomaalaisia olivat ne raksamiehet ja maalarit.

Kiitos vastauksestasi. Mitenköhän tässä nyt sitten käy🤔 Ei oikein auta muuta kuin yrittää.

En tiedä mitä sinulle sanoa muuta kuin tsemppiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä