Tuttavaperhe kysyi aiemmin voivatko tulla mökillemme uimaan, valehtelun olevamme muualla, nyt piileskelemme mökissä heidän uidessaan rannalla (Noloa, kun pahoitteli at etteivät voi tulla uimaan kun emme ole paikalla!)
Melko varmasti jäämme kiinni kun lähtiessään he varmasti huomaavat automme. Valehtelun siis ettemme ole mökillä ja he valehtelivat etteivät sitten tule uimaan!
Meillä vielä ruuatkin grillikatoksessa kun äkkiä syöksyimmen piiloon, näemme lintujen nokkivan ruokiamme!
Mökkimme terassilta pääsee alakautta ryömimällä mökin taakse mutta emme kehtaa ryömiä kun melko varmasti meidät nähtäisiin rannalta!
Kommentit (27)
Voi, voi. Katsokaa lintukirjasta luontokuvia. Meneehän se päivä niinkin.
Ai taasko teille kävi näin? Ettekö te just pari viikkoa sitten piileskelleet yllätysvierailta?
Ei kenenkään mökille saa mennä ilman lupaa uimaan.
Voihan rähmä, miksi aina kaikille muille siunaantuu tälläisiä jänniä tuttavaperheitä. Minäkin tykkäisin väijyä, etenkin kontata, pusikoissa ja piilotella grilliruokia
Ai taas? Justhan te piileskelitte.
Nämä keksityt mökkijutut ovat hauskoja. Kuten esim se että mummo ajaa pyörällä 7 km päähän kauppaan ja joutuu tuomaan kaljakopan sukulaisille joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Nämä keksityt mökkijutut ovat hauskoja. Kuten esim se että mummo ajaa pyörällä 7 km päähän kauppaan ja joutuu tuomaan kaljakopan sukulaisille joka päivä.
Tai ne, että ensin kutsutaan mökille, ja sitten lähtöpäivänä pyydetäänkin tuomaan 5 pulloa shampanjaa, 5 kg mansikoita ja 5 kg makkaraa.
Niin eli tällä kertaa ette ole siellä parvella?
Onneksi meillä on mökki saaressa, jonne kukaan ei osaa tulla ellemme hae itse mantereelta.
Avaa vintin ikkuna ja karjaise kovaa eläimellisesti, sitten äkkiä takaisin kiinni.
Hauskaa, että täällä epäillään samaksi kirjoittajaksi kuin minä vintillä piileksiä.
Ap:n kirjoitus ei ole lähelläkään tasokasta omaa kirjoitusta ja juonenkäänteitä.
Nim.
Pieni saavi täynnä
Tarina on tietysti höpöä, mut jos mulle tulis ko. tilanne oikeasti eteen, menisin pokkana kysymään tuttavaperheeltä, että "mitä vttua te täällä teette?!". Sillä ei olis siinä vaiheessa enää mitään väliä, että itsekin jää valheesta kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Voihan rähmä, miksi aina kaikille muille siunaantuu tälläisiä jänniä tuttavaperheitä. Minäkin tykkäisin väijyä, etenkin kontata, pusikoissa ja piilotella grilliruokia
Haluaisin nähdä sen.
Te ootte hauskoja. Ihan rohkeesti vaan konttaamaan sieltä esiin 😁
Vierailija kirjoitti:
Onneksi meillä on mökki saaressa, jonne kukaan ei osaa tulla ellemme hae itse mantereelta.
Ootko aivan varma?
Meillä nimittäin myös mökki saaressa ja luultiin, ettei sitä kukaan ikinä löytäisi.
Sitten just viime la, kesken ihanan brunssimme yllemme ilmestyi helikopteri pörräämään.
Ihan meinattiin kuule pyörtyä siinä!
No sitten se kopteri laskeutui laiturin nokkaan ja keitäpä sieltä kömpi?
Miehen pikkuserkku kavereineen remusi kännissä paikalle.
Mitä siinä voi sitten tehdä, ihan turha juosta pakoon tuollaista sakkia.
Vierailija kirjoitti:
Mä voin kuule lahjoittaa sulle muutaman "jännän" sukulaisen, kiinnostaisko?
Sillä ehdolla, että mun ei enää ikinä tartte nähdä tai kuulla niistä mitään🤣
Hiukan panostusta Ap!
Mielestäni tosi hutaistu tarina. Mieti ja kirjoita jännittäviä käänteitä ja tapahtumia.
Lopeta se juominen jo.