Onko joku onnistunut saamaan Lidlin ilmaisen jäätelön?
Kolmesti olen jo käynyt, eikä ole kertaakaan ollut ilmaiskupongin jäätelöä kaupassa. Taitaa jäädä sekin saamatta, kun kuponki vanhenee.
Kommentit (6)
En ole edes katsonut sinne kaukaloon, koska en tykkää tuosta jäätelöstä. Lidl ampui itseään nilkkaan kun poisti bonusrahat ja keksi tilalle nuo "ilmaispalkinnot" joita asiakas ei voi valita isosta tuoteryhmästä.
Vierailija kirjoitti:
En ole edes katsonut sinne kaukaloon, koska en tykkää tuosta jäätelöstä. Lidl ampui itseään nilkkaan kun poisti bonusrahat ja keksi tilalle nuo "ilmaispalkinnot" joita asiakas ei voi valita isosta tuoteryhmästä.
Petyin kanssa, kun bonusrahat hävisi. Oli ainoa oikeasti koukuttava juttu heidän sovelluksessaan. Appin tarjoukset on tosi harvoin merkattu myymälässä, jolloin nekin unohtuvat helposti ostaa.
Ilmaispalkinnot ja lapselliset pelit ja raaputukset ovat olleet tosi typeriä.
Ootteko huomanneet, kuinka paljon Prisman S-mobiilissa on oikeasti hyviä tarjouksia? Ja tuotteen saa valita itse, mitä tarvii. Esim. nyt sain vaatteesta ja kengistä -20% pois. Vaate, takki, oli vieläpä jo kahteen kertaan alennettu, ja siitä sai vielä lisäksi tuon -20%!!
Vierailija kirjoitti:
Jäätelökupongin sai täydentämällä omia tietojaan sovelluksessa. Sen piti olla palkkio siitä.
Vierailija kirjoitti:
Ootteko huomanneet, kuinka paljon Prisman S-mobiilissa on oikeasti hyviä tarjouksia? Ja tuotteen saa valita itse, mitä tarvii. Esim. nyt sain vaatteesta ja kengistä -20% pois. Vaate, takki, oli vieläpä jo kahteen kertaan alennettu, ja siitä sai vielä lisäksi tuon -20%!!
Hyvin harvoin on hyviä, nyt olisi -25% lisäale alennetuista vaatteista. Alen jämistä harvoin löytää mitään ostettavaa.
Tuotetarjoukset on surkeita, etenkin ne on sellaisia, mitä ei tule käytettyä. Ne prosenttialet on kanssa aika usein tuoteryhmistä, mistä en mitään tarvitse. En ole mitään grillejä ostelemassa (no se meni jo) enkä frisbeegolf tuotteita. Sovellus on aika pettymys, miten antiikkista on näyttää kuponki puhelimesta kassahenkilölle. Voisi olla Lidlin tapaan aktivoitava, mikä tulisi käyttöön bonuskortilla halutessa tai sitten plussan kaltainen, että sen saa automaattisesti kortilla.
Plussan omat tarjoukset on joskus hyviä, mutta monesti sieltäkin saa tarjoksen siitä, minkä on juuri ostanut, eikä ole tarvetta vähään aikaan. Samoin ne tarjoushinnat ei kyllä kovin tarjouksia ole. Minulla on tiettyjä tuotteita, mitä aina ostelen, kun saa vähintään tiettyyn hintaan, tarjoavat sitä kalliimmalla.
Lidlin uudet ilmaisbonustuotteet on kanssa surkeita, ei ole tarvetta juuri niille.
En saanut kahvia viime viikolla. En mene hetkeen kun noin huijasivat.