Poika 4v joi puolikkaan siiderin
Kommentit (18)
No ei ainakaan mitenkään suositeltavaa. Anteeksi nyt vain, mutta miten ihmeessä noin oikein käy?
Vierailija kirjoitti:
No ei ainakaan mitenkään suositeltavaa. Anteeksi nyt vain, mutta miten ihmeessä noin oikein käy?
Kävin nopeasti terassilla naapurin miehen kanssa ja poika oli saanut pöydälle jääneen päärynäsiiderin auki ominvoimin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin nopeasti terassilla naapurin miehen kanssa ja poika oli saanut pöydälle jääneen päärynäsiiderin auki ominvoimin.
Sattuuhan näitä, kyllä tuon ikäinen jo voi kaksi siideriä juoda huoletta.
Ei ole, menneinä vuosisatoina lapset saivat juoda viiniä tai olutta ihan luvan kanssa eikä siitä ollut heille mitään haittaa.
No palstaltahan se parhaiten selviää eikä esim. soittamalla vaikka myrkytyskeskukseen tai jotain.
Ihan itse sai auki.... kas, kun ei ihan itse käynyt sitä ostamassakin.
Kohta vetelee sua turpaan, isänsä poeka!
Join vahingossa käynyttä omenamehua pienenä, no olin vähän sekava ja oksensin mutta ei syytä paniikkiin mielestäni ellei lapsella ole jotain pahempia myrkytysoireita.
Siis jätitkö kersan yksikotiin, kun lähdit naapurin äijän kanssa terassille? Olet sinä aika holtiton äiti. Lasun paikka.
Vierailija kirjoitti:
Siis jätitkö kersan yksikotiin, kun lähdit naapurin äijän kanssa terassille? Olet sinä aika holtiton äiti. Lasun paikka.
Kissan ja koiran kanssa oli ja olin vain neljä tjntija
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kissan ja koiran kanssa oli ja olin vain neljä tjntija
Ap
No sitten se on ihan ok.
On vaarallista