Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuoletko pillua

Pekka38
22.07.2022 |

myös kesken panemisen vai pelkästään esileikissä?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pysty. En ole yhtä notkea kuin koira.

Erja 45v.

Vierailija
22/38 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alussa, kesken ja lopuksi vaikka olisin lauennut sisään.

Sisään laukeamisen jälkeen harvoin kuitenkin antaa nuolla, kuulemma ällöä jos nuolen omaa spermaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa ihana kun oma mies nuolisi, olen ollut 30 vuotta ilman. Eikä johdu mistään hygienia puutteista tms. En tiedä, nyt suhde muutenkin ongelmissa, pahin kriisi ikinä ja jos tästä selvitään niin seksiasiatkin pitää käydä läpi. Kunhan tuo mies nyt ensin yleensäkin selvittää päänsä, haluaako kanssani enää olla. Minusta jonkinlainen 50v kriisi päällä, mutta lieväksi masennukseksi nyt "kirjattu". Elämäni kesä itsellä suruineen. Jos tästä ei pariskuntana selvitä, niin uutta miestä en enää halua .....

Vierailija
24/38 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisipa ihana kun oma mies nuolisi, olen ollut 30 vuotta ilman. Eikä johdu mistään hygienia puutteista tms. En tiedä, nyt suhde muutenkin ongelmissa, pahin kriisi ikinä ja jos tästä selvitään niin seksiasiatkin pitää käydä läpi. Kunhan tuo mies nyt ensin yleensäkin selvittää päänsä, haluaako kanssani enää olla. Minusta jonkinlainen 50v kriisi päällä, mutta lieväksi masennukseksi nyt "kirjattu". Elämäni kesä itsellä suruineen. Jos tästä ei pariskuntana selvitä, niin uutta miestä en enää halua .....

Harmittaa kuulla. Itselläni hieman vastaava tilanne vaimon kanssa. Lähes 30 vuotta oltu yhdessä ja yhden käden sormilla voi laskea ne kerrat, kun olen saanut nuolla vaimoni ihanaa pillua. Ja joka kerta on alussa harannut vastaan, mutta kuitenkin selvästi nauttinut aktista. Viimeisestä kerrasta varmasti jo yli kymmenen vuotta... :(

Toivottavasti saat joskus miehesi kanssa asiat siihen malliin, että pääset nauttimaan ihanasta suuseksistä hänen kanssaan!

Vierailija
25/38 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu niin pimpistä ja ajankohdasta. Jotkut ovat sen makuisia, että hyi olkoon, valkovuodosta ja kuukautisverestä nyt puhumattakaan.

Vierailija
26/38 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nuolen. Esimerkeissä, välillä kesken panojen ja usein lopussakin,kun on erittäin märkää. Joskus nuolen ilman panojakin saadakseni pillun maun suuhuni ja kiihottaakseni itseni iltaa varten.

Ylläkuvattu toteutuu juuri niin kuin oli suunniteltu. Kuohari poisti turhat estot. Olin ainakin puolituntia haarojen välissä nuolemssa märkää ja aromikasta pillua. Kun olin päästänyt spermat pimpsaan, istahti vaimo pääni päälle ja nuolenta jatkui ja jatkui. Lopuksi vielä käsittelin pyllyn kielelläni. Olipas seksikäs ilta!

Vierailija
27/38 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailemani mies ainakin nuolee alussa, kesken tai lopussa ihan miten haluan eikä kuukautiset vaikuta asiaan. Iso positiivinen tekijä miehessä tälläinen piirre.

Vierailija
28/38 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nuollaan pillua puolin ja toisin tyttöystäväni kanssa rakastelun ohessa

Vierailija
29/38 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useasti hoidamme homman pelkästään suuseksillä elikkäs pillua tulee nuoltua oikein tosissaan.

Vierailija
30/38 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on miehet nuolleet lähinnä vain aluksi. Itse tykkäisin enemmän siitä vasta kunnon lämmittelyn jälkeen, tai kesken panon. Ihan alussa se ei vielä tunnu niin hyvältä.

Vierailija
31/38 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua on miehet nuolleet lähinnä vain aluksi. Itse tykkäisin enemmän siitä vasta kunnon lämmittelyn jälkeen, tai kesken panon. Ihan alussa se ei vielä tunnu niin hyvältä.

Itselläni sama juttu. Nuoleminen tuntuu parhaalta kesken yhdynnän ja nuolemisesta saadun orgasmin jälkeen tuntuu mahtavalta saada lisää kullia.

Vierailija
32/38 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuolen aina, kun vaan saan. Yleensä varmistan naiselle edes yhden orgasmin ensin nuolemalla.

Vierailija
33/38 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuolen aina, kun vaan saan. Yleensä varmistan naiselle edes yhden orgasmin ensin nuolemalla.

Tätä itse naisena inhoan. Että on joku pakkojärjestys ensin nuolla orgasmi. Jotkut miehet on ihan jumissa tähän ajatukseen, ja siitä voi tulla juuri sellaista vaivaannuttavaa orgasminmetsästystä.

T. Se, joka ei innostu nuolemisesta ihan aluksi

Vierailija
34/38 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

SYNTISÄKIT!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
35/38 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielelläni, yleensä kesken anaaliseksin, heittäydymme 69:iin ja nuolen pillua

Vierailija
36/38 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta meinaan nuolla. Sovittiin rouvani kanssa, että tänään naidaan. Se hetki on pian. Pyysin vaimoani jättämään pillun pesut väliin ja pyyhkimättä pilluaan pissan jälkeen. Semmoinen pimpsa maistuu fantastiselta!

Mulla sama mutta erona vain se että kyseessä on persereikä.

Vierailija
37/38 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pillua nuoltavaksi. Ex äei tykännyt siitä ja nyxä puuttuu. Muuten nuolisin kyllä. Levitä eteen ei taida olla kovin toimiva aloitusrepliikki.

Vierailija
38/38 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies nuolee ennen, välissä ja jälkeen, ihan parasta :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi