Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko käynyt ennustajalla? Tiesikö ennustaja?

Vierailija
22.07.2022 |

Tuossa otsikossa se kysymys olikin eli oletko käynyt ennustajalla? Millainen ennustaja oli kyseessä ja osasiko hän kertoa asiat oikein ja pitikö ennustus paikkansa?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennustajalla xD ei helkutti

Vierailija
2/14 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus 30v sitten käynyt olen. Haastatteli ensin ja kertoili esiin tuomieni asioiden perusteella kuinka minulla on mennyt.

Tulevaisuudestani ei sanonut yhtään mitään, vain että näkis mielessään hyvänä ideana että ostaisin asunnon Vallilasta.

Ja olin ihan pa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus 30v sitten käynyt olen. Haastatteli ensin ja kertoili esiin tuomieni asioiden perusteella kuinka minulla on mennyt.

Tulevaisuudestani ei sanonut yhtään mitään, vain että näkis mielessään hyvänä ideana että ostaisin asunnon Vallilasta.

Ja olin ihan pa.

:)

Sillä varmaan oli kristallipallo väärinpäin.

Vierailija
4/14 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt. On tiennyt jotain ja toisia asioita ei. Käyn ennustajalla kymmenen vuoden välein.

Vierailija
5/14 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy, kertovat mitä HALUAT  kuulla, jos maksua vastaan ennustavat, tai sitten niin kuin anopille kävi. Ennustaja vakuuttti, että kannattaa tehdä iso lahjoitus ( hänelle  itselleen )

Vierailija
6/14 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt, mutta 1980-luvun alussa teini-ikäisenä Riihimäen asemalla junaa odotellessani romaninainen lähestyi minua ja tarjosi ennustusta. Hän näki, että eroaisin silloisesta poikaystävästäni, tapaisin tumman miehen ja saisin tämän kanssa kaksi lasta. Mikään näistä ei ole toteutunut, joten se 20 markkaa meni hukkaan. Tosin olen voinut sen jälkeen kieltäytyä kaikista ennustustarjouksista sillä perusteella, etteivät entisetkään ole vielä toteutuneet.

Vierailija
7/14 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennustaja ei tiedä. Hän arvaa. Edeltätietäjiä ei ole olemassa.

Vierailija
8/14 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 euroa laitoin kerran uteliaisuuttani 5 tai 6 vuotta sitten. Korttipakasta muka katsoi. Ei tiennyt mennyttä, olevaa eikä tulevaa. Povarille tuotti selkeästi vaikeuksia, kun en kertonut itsestäni mitään, enkä kommentoinut ennustuksia muuten kuin tyyliin hmmmm, jaaha jne.

Vierailija
9/14 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kokemuksia? Kuka on hyvä?

Vierailija
10/14 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata sellasille mennä. Kielletty Raamatussa.

Vierailija
11/14 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla! Piruuttani kysyin, milloin sairauteni helpottaa (olin viimeiset 7 vuotta etsinyt ratkaisua, kyse ei siis ollut perus flunssasta). Sanoi, että jos vielä hetken jaksan niin sitten alkaa täysin uusi elämä. Meni 4kk ja löysin lääkärin, joka suostui kokeilemaan uutta lääkettä ja kirjaimellisesti synnyin uudelleen! Ennustus osui nappiin.

Vierailija
12/14 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylös taas

Vierailija
13/14 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astrologi sanoi vuosia sitten, että sosiaalinen elämäni menisi uusiksi, kun progessiivinen Uranus oli seiska huoneessani tai jotain. No kai se meni sitten uusiksi, kun annoin kenkää kolmelle kaverilleni tässä lähiaikoina.

Vierailija
14/14 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hömpötystä.