Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miks jotkut haukkuu pakettivaniljajädeä?

Vierailija
22.07.2022 |

Se on niin parasta, siihen voi itse laittaa mieluisaa hilloa ja marjoja. On niin raikasta ja saa sopivasti jädeä ja muita makuja. Ei ole sotkettuna ylimakeaksi sotkuksi,

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jäätelö on hyvää, mutta paketista en tykkää, koska kesken jäänyttä on vaikea säilyttää ainakin mun pakastimessa.

Ei voi kuukausia säilytellä, tulee ikävä maku.

Pidän vaniljajäätelön selkeän raikkaasta mausta.

Juu, ei tarvitse olla kyse kuukausista. 15 minsaakin on liikaa pois pakkasesta. Käytänkin

nykyään rasiajäätelöä. Rasia on siisti.

Joo no ei sitä pöydällä saakaan tietysti sulattaa.

Vierailija
22/25 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaniljaseksiä... hmmm. Nam.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se maistuu lähinnä pahville. Ei ole aitoa vaniljaa nähnytkään. Jos siis puhutaan niistä pahvikääreissä myytävistä kuutioista. 

Vierailija
24/25 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisesta perusvaniljasta tykkää ihminen, jonka elämä on muutenkin laimeaa. Seksi lähetyssaarnaajassa kympin uutisten jälkeen, ruuaksi hunajamarinoituja kanasuikaleita ja suolattomassa vedessä keitettyä riisiä, aamupalaksi kaurapuuroa veteen keitettynä jne. jne. 

Vierailija
25/25 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse kehitellyt mangosoftiksen nimenomaan pakettivaniljajäätelöstä ja mangososeesta. Ei tule liian makeaa, kun siinä mangososeessa ei ole sokeria. Tai en ole varma onko, en ole tsekannut siitä Piltti-purkin kyljestä. Olettehan huomanneet muutkin pilttisoseitten käyttäjät että kun purkki maksoi ennen 35snt niin nyt hinta lähenee euroa. 

Vaniljajäde on juuri siksi kelpo tuote kun siitä voi tehdä minkä makuista haluaa. Myönnän, että se pahvipakkaus tuntuu kivikauden keksinnöltä.