Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks jotkut haukkuu pakettivaniljajädeä?

Vierailija
22.07.2022 |

Se on niin parasta, siihen voi itse laittaa mieluisaa hilloa ja marjoja. On niin raikasta ja saa sopivasti jädeä ja muita makuja. Ei ole sotkettuna ylimakeaksi sotkuksi,

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusvaniljalla pääsee pitkälle. On muunneltavissa moneksi. Vain uusavuttomat ja mielikuvituksettomat dissaa perus pakettivaniljaa.

Vierailija
2/25 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäätelö on hyvää, mutta paketista en tykkää, koska kesken jäänyttä on vaikea säilyttää ainakin mun pakastimessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tullut vaniljan yliannostus ja kerman, silloin joku haluaa muun vaihtoehdon.

Vierailija
4/25 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäätelö on hyvää, mutta paketista en tykkää, koska kesken jäänyttä on vaikea säilyttää ainakin mun pakastimessa.

Ei voi kuukausia säilytellä, tulee ikävä maku.

Pidän vaniljajäätelön selkeän raikkaasta mausta.

Vierailija
5/25 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pingviini vaniljajäätelö on kummallista sitkeää mössöä.

Ingmanin on hyvää, hiukan kalliimpaa mutta hintansa väärti.

Vierailija
6/25 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vaikeaa tuossa on. Ostat jäätelöä, joka.on muovirasiassa. Kyllä meillä säilyy myös pahvipakkaus vaniljajäätelöä.

Vierailija
7/25 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosi hyvää, mansikat tai suklaakastike lisänä. Voi käyttää myös vaikka lämpimän omenapiirakan päällä. Voi veljet, nyt alkoi tehdä mieli omenapiirakkaa ja vaniljajäätelöä!

Vierailija
8/25 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muovipussiin ja sulkijalla kiinni.

Vierailija
9/25 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaan niin tylsää! Vähän sama kun myydään marinoimatonta lihaa, vaniljajäätelo on maustamatonta jäätelöä. (Tosin marinoimaton liha on hyvä asia.)

Jos myynnissä on pelkkää vaniljapehmistä, niin olen mielummin kokonaan ilman jäätelöä.

Vierailija
10/25 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tosi hyvää, mansikat tai suklaakastike lisänä. Voi käyttää myös vaikka lämpimän omenapiirakan päällä. Voi veljet, nyt alkoi tehdä mieli omenapiirakkaa ja vaniljajäätelöä!

Mutta ei pelkkää vaniljajäätelöä?

Sehän on kyllä ennemminkin lisuke kuin se itse herkku.

Vierailija
11/25 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen söin jäätelöitä ja vanilja oli suosikkini. Nykyään siinäkin on ties mitä guarkumia sun muuta moskaa niin jätän syömättä.

Vierailija
12/25 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaniljajäätelöä ja kinuskikastiketta, on hyvää

Voi tehdä kunnon jäätelöannoksen. Itse boikotoin jäätelökioskin tötteröitä. Riistohintaisia.

Vierailija
13/25 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen söin jäätelöitä ja vanilja oli suosikkini. Nykyään siinäkin on ties mitä guarkumia sun muuta moskaa niin jätän syömättä.

Pingviini Veikeä vaniljajäätelö on nimensä mukaisesti veikeää ja siksi jätän sen kauppaan. Lidlin vaniljajäätelö on edullisinta ja parasta.

Vierailija
14/25 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tullut vaniljan yliannostus ja kerman, silloin joku haluaa muun vaihtoehdon.

Kermasta ne muutkin vaihtoehdot tehdään. (Ellei nyt sitten joku nimitä epäterveellisiä kasvirasvasotkuja jäätelöksi.)

Vierailija
15/25 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko olet leipaissut?😉

Vierailija
16/25 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi kuukausia säilytellä, tulee ikävä maku.

Pidän vaniljajäätelön selkeän raikkaasta mausta.

Juu, ei tarvitse olla kyse kuukausista. 15 minsaakin on liikaa pois pakkasesta. Käytänkin

nykyään rasiajäätelöä. Rasia on siisti.

Vierailija
17/25 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta ei pelkkää vaniljajäätelöä?

Sehän on kyllä ennemminkin lisuke kuin se itse herkku.

Mitäpä sitten? Eri

Vierailija
18/25 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaniljanmakuinen riisijäätelö on kivan raikasta. 

Vierailija
19/25 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on vaan niin tylsää! Vähän sama kun myydään marinoimatonta lihaa, vaniljajäätelo on maustamatonta jäätelöä. (Tosin marinoimaton liha on hyvä asia.)

Jos myynnissä on pelkkää vaniljapehmistä, niin olen mielummin kokonaan ilman jäätelöä.

Mistä on syntynyt käsitys, että VANILJAjäätelö olisi maustamatonta?

Sekoittamalla mansikkaa vaniljajäätelöön ei saa mansikkajäätelöä, vaan mansikka-vaniljajäätelöä.

Vanilja on mauste, siinä missä muutkin.  Vaniljan maku on mieto, se koetaan maailmanlaajuisesti hyvin miellyttäväksi, mutta ihan kaikkeen se ei sovi. Anoppi teki kerran lihakastikkeen vaniljalla maustettuun ruokakermaan, kun ei ollut katsonut kunnolla 🤮

Vierailija
20/25 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kyllä kelpaa. Saatan tuunata sitä jollain lisukkeella ja jos olen leiponut jotain mihin se sopii päälliseksi (mustikkapiirakka, omenapiirakka tms.), niin yhtäkkiä se onkin mennyt koko paketti ja tarvisi käydä ostamassa lisää.