Kertokaa nyt mistä saa rahat takuuvuokraan, kun olen työtön ja Kela ei anna
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Et mistään ap.
Pyydä Kelaa tai sossua järjestämään sulle joku asunto.
Tai asuntola paikka jostain.
Niin, että sulla on katto pääsi päällä.
Jos et mistään asuntoa saa, niin sossu asuttaa sinut omassa kaupungissa olevaan asunnottomien tai muuten vaikeuksissa olevien henkilöiden asuntolaan.
ASun jo asunnossa mutta tämä on älyttömän huonossa kunnossa.
Soskasta tai seurakunnalta. Pitää madella.
Vierailija kirjoitti:
Et mistään ap.
Jos et mistään asuntoa saa, niin sossu asuttaa sinut omassa kaupungissa olevaan asunnottomien tai muuten vaikeuksissa olevien henkilöiden asuntolaan.
Minun asunnostani noin kilometrin päässä, on tuollainen kuvaamasi asuntola.
Joskus ihan säälittää, kun kattelee niitä ihmisiä, jotka tuon asuntolan ja lähikaupan väliä kulkevat.
Myös lähibusseissa heitä on matkustajina.
Saa itse olla kiitollinen. että on työpaikka ja säännölliset tulot, ja että voi valita itse asunnon jossa haluaa asua.
On firma, joka takaa vuokrat. Minulla on vuokralainen, joka hoiti vuokratakuunsa sen kautta.
Vierailija kirjoitti:
Myymällä jotain
Persettä.
Avaat haarat. Takuuvuokra tienattuna muutamassa tunnissa.
Säästät tietysti. Niin minäkin tein.
t. työtön
Maksoin työttömänä vuokra vakuuden, ja ens kuukauden vuokran. Pitää säästää.
Vierailija kirjoitti:
t. työtön
Kauan menee aikaa sästää 1500?e... Edelliseltä vuokra antajalta saa tietysti kai takas vuokra vakuuden, mutta onko sekään varmaa?
No voe voe, vieläkö ei hyysätä riitttämiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. työtön
Kauan menee aikaa sästää 1500?e... Edelliseltä vuokra antajalta saa tietysti kai takas vuokra vakuuden, mutta onko sekään varmaa?
Riippuu siitä, miten paljon tuhlaat ja mitkä ovat kokonaistulosi. Et sinä sitä nykyisen asunnon takuuvuokraa ENNEN muuttoa saa, joten sen varaan on turha laskea.
Piensijoittaja kirjoitti:
On firma, joka takaa vuokrat. Minulla on vuokralainen, joka hoiti vuokratakuunsa sen kautta.
Alanulittaja ei ilmeisesti usko tätä?
Montako ketjua ap aiot tästä tehdä? Sinulle vastattiin jo kattavasti edellisessä.
Vierailija kirjoitti:
Muuta Lumon kämppään.
Niissä on helvetin suuret vuokrat.
Vain töissä kävijöillä on varaa maksaa Lumon vaatimaa vuokraa.
Ihmettelen, jos sossu järjestää kellekään, Lumon asunnoita?
Jos sossu niin tekee, niin en sitten en ihmettele yhtään korkeaa vero prosenttiani.
Omilla veroillani siis silloin elätän enemmän sosiaali pummeja, kuin sairaita ja vanhuksia laitoksissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. työtön
Riippuu siitä, miten paljon tuhlaat ja mitkä ovat kokonaistulosi. Et sinä sitä nykyisen asunnon takuuvuokraa ENNEN muuttoa saa, joten sen varaan on turha laskea.
En niin mutta saan pian sen jälkeen, jolla voi maksaa ensi kuukauden vuokran??? Ja sitten pitäisi säästää vain nykyisen asunnon takuuvuokra joka on about 900-1000e, lisäksi muuttofirma.
Et mistään ap.