Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen syönyt E-pillereitä jo yli vuoden ja OLEN RASKAANA!

nuori mami 21
21.07.2022 |

Tein äsken testin ja mitäs siellä olikaan. KAKSI VIIVAA. En tod. näköisesti saa unta ensiyönä sillä asia valvottaa minua. Asia tuli järkytyksenä, sillä minulla on ollut viimeaikoina USEITA seksikumppaneita. Pelottaa että haluaako biologinen isä edes tulla isäksi :(

Toivoisin asiallisia vastauksia.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä helvettiä?

Vierailija
2/7 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattee miettiä tekojaan ja valintojaa ennen kuin tekee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootti olet jos olet monien mieste antanut paljaana vedellä. Ensimmäisenä varaisin ajan seksitautien testeihin ja sen jälkeen miettisin omia valintoja jatkossa.

Vierailija
4/7 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuuko sulla olemaan epävakaa persoonallisuushäiriö tms vai miksi olet altistanut itsesi tuollaiseen vaaraan? Käy heti tutkituttamassa mitä tauteja kannat.

Toivo hartaasti että et HIVia tai jotain herppestä joka tulee kukkimaan sinussa on-off koko loppuelämäsi.

Vierailija
5/7 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko unohtanut jossain välissä ottaa pillerin tai oletko kenties ottanut sen myöhässä? Ja eikö sinulle ole opetettu että etenkin jos on paljon seksi kumppaneita niin käytä nyt herranjestas sitä kumia, mitä lie tauteja voi tulla ilman.

Vierailija
6/7 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhoitu ja hengitä syvään. Jos sinulla on ollut useita seksi kumppaneita, mistä tiedät kuka heistä on lapsen isä? Kannattaa kertoa asiasta suoraan lapsen isälle ja kysyä mitä mieltä hän on tilanteesta? Ja sinun täytyy myös itse miettiä haluatko lapsen pitää vai et ja miten tässä tilanteessa edetään.

Vierailija
7/7 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tämmöinen vedätys. Nämä huomaa keksityksi heti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän