Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks joku mies saa mut luopumaan järjenkäytöstä?

Vierailija
21.07.2022 |

Oon yleensä tosi järkevänä tunnettu ihminen, jolla on hyvät perustelut ratkaisuilleen. Miehillä ei yleensä ole mitään valtaa muhun. En tee päätöksiä tunteella vaan järjellä. Tiedän kenet kannattaa säilyttää osana omaa elämää ja ketä ei.
Mutta sitten on yksi mies, johon tunnen järjen ylittävää vetoa. Hän on monesti ollut röyhkeä ja tehnyt karmeita temppuja mulle. Kuka vaan järkinainen sanoisi lopullisesti heippa. Mutta milloin ikinä mä tapaan tän miehen, niin tunnen häneen vetoa, ja jos hän on hyvällä päällä ni oon heti ihan panovireessä ja alan lähennellä häntä... kaikki pahat teot unohtuu. Kaverikin aivan raivona mulle kun en heivaa tätä miestä elämästäni kaiken sen jälkeen mitä se on mulle tehnyt.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tutulle. Voisit olla naiseni. Mutta et sinäkään taida ihan helppo ihminen olla vaan ajat miehen välillä raivon valtaan ja ihan syystä. Tämä sitten ehkä ajan kanssa hieman tasoittuu, jos kestätte toisianne riittävän kauan.

terveisin kaksi jääräpäätä

Vierailija
2/5 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttujuttu kun 'tunteet ja järki' ovat niin:

h a r v o i n asioista yhtä ja samaa mieltä.

" Rakkaus On Pesti Hulluuteen.." Laulussa, lauletaan osuvasti (YUP/Jarkko Martikainen). Tietää sen kyllä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus ja seksivietti eivät toimi järjellä.

Vierailija
4/5 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso kulli vetää puoleensa?

Vierailija
5/5 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai mies ole narsisti kuitenkaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi