Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi joillakin ei ole harrastuksia, juominen ei ole harrastus

Vierailija
21.07.2022 |

Ihmettelen, tykkään tehdä kaikkea (treenaaminen ja piirtäminen, kokkailu ja lukeminen) miksi muut eivät nykyään tee noita asioita? Vai olenko tulossa vanhaksi, jos ajattelen että ryyppääminen on mautonta? Voi vapaapäivän viettää ilman juomista.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka sinä olet sanomaan ettei ryyppääminen harrastus ole? Onhan jotkut ihan ammattilaisiakin.

Plus eivät ne toisiaan kumoa. Ihan hyvin voi ryypätessä harrastaa vaikka musiikkia, elokuvia, taidetta, urheilua, tieteitä, matkailua jne. Autourheilu on toki poislaskettua, jos siis ratin takana pitäisi olla

Ap itse listaa harrastuksiinsa kokkailun ja lukemisen, jotka mulle on vain arkipäiväisiä toimintoja. En mä ymmärrä mitä harrastamista niissä on?

Miksei kokkailu olisi harrastus, jos kokeilee uusia ruokalajeja ja valmistustekniikoita?

Vierailija
22/30 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään harrastuksien käsite on kaupallistettu, ja lisäksi se on vahvasti painottunut urheiluun ja liikuntaan.

Entisaikana lapset ja nuoret juoksivat ja pelasivat aamusta iltaan, ja saattoivat nimetä harrastuksekseen vaikka postimerkkeilyn. Nykyään lapsi kuskataan kerran viikossa liikkumaan ohjatusti, ja siinä on sitten harrastus. Ruutua tuijotetaan tuntikausia, mutta sitä taas ei lasketa harrastukseksi.

Itse katson harrastavani pianonsoittoa, lukemista, ompelua ja luonnossa liikkumista. Käytän enemmän aikaa kokkaamiseen ja remontointiin, mutta mielestäni harrastuksen tulee tuottaa mielihyvää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ryyppää kovin usein. Nuorena kun muut ryyppäsi niin minä harrastin ja pelasin jalista, salibandya seuratasolla ja voitinkin nuorten suomenmestaruuden 3 kertaa jalkapallossa hjk ssa. Nykyään kyllä harrastuksia on kalastus. Kävin salilla pitkään mutta korona takia se loppui enkä ole salilla käynyt yli 2 vuoteen. Aion kyllä alkaa kuntoilla kotona ainakin. Ostan painonostotankon kotiin niin sitä sitten alan nostelee. Mutta pyöräilen myös usein.

Vierailija
24/30 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka sinä olet sanomaan ettei ryyppääminen harrastus ole? Onhan jotkut ihan ammattilaisiakin.

Plus eivät ne toisiaan kumoa. Ihan hyvin voi ryypätessä harrastaa vaikka musiikkia, elokuvia, taidetta, urheilua, tieteitä, matkailua jne. Autourheilu on toki poislaskettua, jos siis ratin takana pitäisi olla

Ap itse listaa harrastuksiinsa kokkailun ja lukemisen, jotka mulle on vain arkipäiväisiä toimintoja. En mä ymmärrä mitä harrastamista niissä on?

Miksei kokkailu olisi harrastus, jos kokeilee uusia ruokalajeja ja valmistustekniikoita?

Eiköhän jokainen kotikokki tee niin, ilman että se on harrastus 🙄

Vierailija
25/30 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli useampikin harrastus, ja yksi liikunnallisempikin. Aloitin kesätyöt ja nyt olen joka päivä sen verran väsynyt etten jaksa/ tai joskus edes ehdi tekemään töiden jälkeen mitään.

Vierailija
26/30 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi lukeminen on arkipäiväistä?

Luet vain pakon edessä ohjeita ja tiedotteita?

Itselleni lukeminen on parhaimmillaan mitä suurin nautintoja siksi rakas harrastus.

Vierailija
27/30 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän peppudildoista, keräilen niitä

Vierailija
28/30 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloiteen tekijä vaan kysy henkilöiltä itseltään miksi heillä ei harrastuksia? Näemmä itse tiedät henkilöt ,joilla ei harrastuksia?Kun tällä kyselet meiltä typerää asiaa? Ono sinun harrastus ainoastaan tämä sivu vai jokin muu?

Vierailija
29/30 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä seksileluja muut keräilevät?

Vierailija
30/30 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juominen ei ole harrastus, mutta kotiviinin ja oluen teko ovat.