Tajusin edustavani kaikkea sitä mitä naiset eivät halua parisuhteeseen. Osaatteko arvata millainen olen!?
Tilanne on huonoudessaan niin huvittava, että miksipä emme löisi sitä leikiksi?
Arvaatko millainen olen? Kommentoin vastaajille menikö oikein! Piristäkää ikisinkun päivää esittämällä veikkauksia :)
Kommentit (420)
Työkyvyttömyyseläkeläinen, ajokortiton, jollakin tavalla vammainen, seksuaalisesti kokematon, vuokralla asuva, jääkiekosta, musiikista ja kirjallisuudesta kiinnostunut, kotona viihtyvä...
Vierailija kirjoitti:
Ääliömäiset jutut, tyyliin tasoteoriat, naiset kuuluu keittiöön, naiset on vaan rahan perässä
Ensimmäisestä voi olla montaa mieltä. Tuo kuvaus ei kuitenkaan sovi. Jutut ovat enemmänkin tylsiä, sellainen hölmö heittäytyminen puuttuu.
ap
Huonot hampaat ja hiukset ja olet lihava
Uskovainen ja ns perinteitä kunnioittava
Vierailija kirjoitti:
Käyt maksullisissa
En ole käynyt maksullisissa. Olen ns. täyskokematon.
ap
Vierailija kirjoitti:
Kavereiden kanssa kotoa pois viihtyvä omat tarpeensa etusijalle laittava ja lapsellinen. Mahdollisesti myös empatiakyvytön ja huonosti käyttäytyvä. Epäluotettava joka asiassa. Keskustelukyvytön.
Enemmänkin liiaksi kotona vaikka no kavereitakin. Lapsellinen joissain asioissa kyllä.
ap
Kontrolloiva, ei saa olla miehiä kavereina, ei saa olla myöhään baarissa, puhelimern pitää asentaa seurantasovellus, fyysisen väkivallan uhka on myös.
Vauvapalstalla itkevä inceli jonka mielestä lyhyys ja laatikkoleuan puute on ainoa mahdollinen syy naisettomuuteen koska muutenhan tämä katkera miesoletettu on omasta mielestään jumalan lahja maailmalle.
Vierailija kirjoitti:
Alkoholi ja tupakka maistuu
En juo kovinkaan usein. En tupakoi.
ap
Naiset eivät halua työtöntä, alkoholisoitunutta ja epärehellistä miestä. Sanoit itse olevasi lyhyt. Veikkaan että olet myös kalju ja vähän ylipainoinen.
Riippuvuus. Alkoholi, huumeet, uhkapelit tai joku muu.
Alkoholi ja tupakka maistuu