Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis voiko portaiden laskeutuminen aiheuttaa kamalat pohjekivut seuraavana päivänä? 8 kerrosta?

Vierailija
21.07.2022 |

Ihmettelin että miksi mun pohkeet on tänään alkaneet kipeytyä ihan hulluna vaikka en ole tehnyt eilen tai tänään mitään ihmeellistä mutta nyt tuli mieleen että menin kyllä portaat alas kun lähdin päivällä kauppaan kun hissi kuulosti jotenkin oudolta. Voikohan johtua siitä?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa alkaa kävellä niitä portaita aina.

Vierailija
2/24 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa alkaa kävellä niitä portaita aina.

No niin ajattelinkin että jos noin "helpolla" saa näin kivuliaan treenin niin totta hemmetissä rupean kävelemään enemmän niitä alas ja ehkä joskus muulloinkin kuin vain hissin ollessa rikki ylöskin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi

Vierailija
4/24 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronan oireita

Vierailija
5/24 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Mulla on huono kunto ja monesti olen saanut pohkeet jumiin.

Vierailija
6/24 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitapa kävellä ylöskin. Se ei olekaan niin eezyä ennenkuin kunto kasvaa. Mutta sehän kasvaa ja kroppas kiittää

Vierailija
7/24 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koitapa kävellä ylöskin. Se ei olekaan niin eezyä ennenkuin kunto kasvaa. Mutta sehän kasvaa ja kroppas kiittää

Joo kyllä silloin tällöin on joutunutkin kun hissi ollut rikki, ei nyt usein mutta muistan huohottaneeni tuolla rappiksessa :D 

Vierailija
8/24 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi, vaikka luulisi, ettei laskeutuminen tunnu missään. Joskus palohälytyksen sattuessa olen joutunut laskeutumaan 14 kerrosta rappusia alas. Oli kyllä pohkeet jumissa seuraavana päivänä.

Vierailija
9/24 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo? Täytyy kyllä olla huonossa kunnossa lihakset jos noin pienestä tulee vaivaa.

Vierailija
10/24 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se voi. Alas tuleminen ottaa yllättävän paljon jalkoihin, vaikka siinä ei tehdäkään ns mitään. Ylöspäin meno kuormittaa eri tavalla.

Vierailija
11/24 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provo? Täytyy kyllä olla huonossa kunnossa lihakset jos noin pienestä tulee vaivaa.

No korona-ajan olen käytännössä painanut töitä ja tullut kotiin nukkumaan eikä paljon mitään vapaa-aikana ole ehtinyt/jaksanut tehdä. En muista olisinko aikaisemmin tällaista pohjekipua noista portaista saanut.

Vierailija
12/24 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos olet erittäin huonossa kunnossa niin ehkä. Alaspäin meno nyt ei kummoista treeniä ole, paitsi toki jos olet huonokuntoinen. Ala hyvä ihminen tehdä sitä porrastreeniä.

Vierailija
13/24 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ekaa kertaa kun tulin kuntoportaita alas, niin huhhuh.. ei se ylösnousu vaan alastulo.

Vierailija
14/24 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pohkeet jumissa aina. Todella rasittavaa.

Vierailija
15/24 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti voi. Kun teet tottumatta liikettä, niin kroppa reagoi.

Sain itse hyvää rapputreeniä, kun oli tässä muutto ekaan kerrokseen. Niitä yksiä portaita tuli muutaman päivän sisään sahattua varmaan yli sata kertaa edestakaisin kädet täynnä kantamuksia ylös mennessä. Pisti hengästymään ja pohkeet tiesi tehneensä jotain tavallisuudesta poikkeavaa. 

Vierailija
16/24 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on pohkeet jumissa aina. Todella rasittavaa.

Tai on se hyvä puoli, että vaikka miten juoksentelee rappuja ylös ja alas, niin tilanne ei muutu, pohkeet on jumissa :D

Vierailija
17/24 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos olet erittäin huonossa kunnossa niin ehkä. Alaspäin meno nyt ei kummoista treeniä ole, paitsi toki jos olet huonokuntoinen. Ala hyvä ihminen tehdä sitä porrastreeniä.

Alaspäin tulo on ihan eri asia ja sen tietää jokainen, joka on tullut esim 1000 porrasta alas. Kannattaa kokeilla.

Vierailija
18/24 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiskat käyttää hissiä vaik olis toimivat jalat

Vierailija
19/24 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy udellen kun kävelet joka päivä myös ylös,vaikka 4 viikkoa!

Vierailija
20/24 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et tavallisesti treenaa ja pohkeissasi on kireyttä, niin kyllä ne voi kipeytyä, jos kävelet portaita ylös tai alas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä