Mitä tarkoittaa pöytätietokone?
Kun esimerkiksi älypuhelintakin voi pitää pöydällä ja se on suhteellisesti monta kertaa tehokkaampi kuin pöytätietokone.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Oikeassa olet. Minun pöytätietokoneeni on lattialla, onko se sitten lattiatietokone? Hmm
Pölytietokone
Minulla on pöytätietokone, mitat; korkeus 36 millimetriä, pituus ja leveys 196 millimetriä. Tuossa se on näytön vieressä, virtanäppäin käyttäjää kohti.
No, mietippä v a j a k k i sitä. Kyllä sinä sen keksit kun oikein yrität.
Se tarkoittaa sitä, että Pöytäkonehullu on palannut lomalta!
Vierailija kirjoitti:
???
Vierailija kirjoitti:
MINÄ EN OLE LOMALLA KOSKAAN. EN LEPÄÄ ENNEN KUIN KAIKKI PÖYTÄTIETOKONEET KIELLETÄÄN JA SITTEN PAKKO ROMUTETAAN HELVETINMOISELLE VIHALLA JA RAIVOLLA JNE. OLEN RAIVON KUNINGAS. EN OLE ALOITTAJA MUTTA HUOMASIN KESKUSTELUN SAATANA. KUN ON NIIN VIHAINEN KUIN MINÄ NYT OLEN, NIIN PÖYTÄTIETOKONE TUHOUTUU PELÄKSTÄ RAIVON ENERGIASTA EIKÄ SIIHEN TARVITSE PERKELE EDES KOSKEA.
Vierailija kirjoitti:
https://duckduckgo.com/?q=p%C3%B6yt%C3%A4tietokone&t=hp&iax=images&ia=i…
Onks toi joku kottaraisenpönttönäyttely?
Se on sellainen pari metriä pitkä Ikean ruokapöytä, johon on integroitu tietokone sisään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MINÄ EN OLE LOMALLA KOSKAAN. EN LEPÄÄ ENNEN KUIN KAIKKI PÖYTÄTIETOKONEET KIELLETÄÄN JA SITTEN PAKKO ROMUTETAAN HELVETINMOISELLE VIHALLA JA RAIVOLLA JNE. OLEN RAIVON KUNINGAS. EN OLE ALOITTAJA MUTTA HUOMASIN KESKUSTELUN SAATANA. KUN ON NIIN VIHAINEN KUIN MINÄ NYT OLEN, NIIN PÖYTÄTIETOKONE TUHOUTUU PELÄKSTÄ RAIVON ENERGIASTA EIKÄ SIIHEN TARVITSE PERKELE EDES KOSKEA.
Ok Don, kuinkas Rosinante jakselee?
Se tarkoittaa, että kone on jo ostaessa upotettu pöytään, siispöytätietokone. 🙈
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No et ole kuitenkaan tehnyt pitkään aikaan aloituksia palstalle tai olet saanut ne ainakin siten tehtyä etteivät ole jääneet ihmisten kommentoinnin takia uusimpiin.
Vierailija kirjoitti:
No, mietippä v a j a k k i sitä. Kyllä sinä sen keksit kun oikein yrität.
Ehkä ei kannata vaatia liikoja. Muistetaan kuitenkin se, millä saitilla nyt olemme...
Pöytäkonehullu ei ilmeisesti tee tehoja vaativaa työtä koneella tai muutenkaan ole tekemisissä tietokoneiden kanssa jos puhelimensa on tehokkaampi! 😂
Mies juuri osti läppärin reilu 5000€, ei silti pärjää pöytäkoneelle suoritustehossa, mutta reissussa välttää.
Vierailija kirjoitti:
mitä tarkottaa jalkavaimo ??
Jos mies menee jalan kanssa naimisiin niin sitten sitten hänellä on jalkavaimo.
Pöytätietokonetta ja sen näyttöä ei roudata päivittäin repussa mukana.
Vierailija kirjoitti:
mitä tarkottaa jalkavaimo ??
Etkö sinä trolli osata suomi?
Oikeassa olet. Minun pöytätietokoneeni on lattialla, onko se sitten lattiatietokone? Hmm