Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljonko tililläsi on rahaa nyt? Koska saat lisää?

Vierailija
21.10.2006 |

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja seuraava on lapsilisä.

Vierailija
2/21 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

läpsilisiä tulee liki 500e ens viikolla;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska ollaan ostamassa kesämökkiä.

Lisää pitäisi tulla ensi viikolla.

Vierailija
4/21 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

seuraava lapsilisä ja pe palkka

yhtään laskua ei ole kerrankin

Vierailija
5/21 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästötilillä on tosin enemmän (ei kovin paljoa sielläkään), mutta sinne en mielellään kajoa. Lompsassa joku 7 e. Lapsilisää odottelen innolla. Opiskelijaäidin arki ei ole herkkua.

Vierailija
6/21 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi rahaa tulee 26.10, kun lapsilisä tulee.

Me aina maksamme kaikki laskut minun tililtäni ja kaikki muu sitten miehen tililtä.

Säästötililläni on kylläkin 2680e, jos oikein muistan...

Vierailija
7/21 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

seuraava raha tulee lapsilisä 100 ¿ 26.10. ja seuraava palkka 14.11.

Vierailija
8/21 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisella tilillä vähän enempi.

Vierailija
9/21 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sääliksi käy lapsia, joiden vanhemmat korvaa ajanpuutteen materialla

Vierailija
10/21 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi viikolla käyttötilille tulee lapsilisät 340eur (?muistaakseni) ja kuun lopussa huima kotihoidontuki 400eur. Käyttötiliä vaan käytän. Säästötiliin kajoan vain äärimmäisessä hätätilanteessa.

Vierailija
11/21 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttötilillä n.2000¿ ja säästötilillä 9000¿. Rahaa tulee seuraavaks lapsilisä 136¿ ja sit palkka 15.11, joka ei ole paljon koska olen töissä sosiaalialalla:)

Vierailija
12/21 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin kelaan viikko sitten ja tänään piti tulla tukia, eipä kuitenkaan kortti kelvannut kaupassa(el ei rahnaa), pienoinen vitutus päällä....

Vierailija
13/21 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla rahalla lyhennämme lainaa. Mies tekee normaalipäivää. Mitään ei korvata lapsille materiaalilla. Meillä nimenomaan on _pienet_ menot, siksi paljon säästöjä.

Vierailija
14/21 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lapsilisät kahdesta lapsesta on seuraavat rahat mitkä saan.. sitten vikana päivänä tili ja loput kotihoidontuesta..

Vierailija
15/21 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka mitä:D

Teen lyhennettyä työpäivää ja mies opiskelee ja lapsia on 4.

Mutta olemme pitäneet menot pieninä ja teen aika paljon itse vaatteet ja leivon. Rahaa on kertynyt säästöön pienistä tuloistakin pahan päivän varalle.

Miksi pitäisi tuhlata kaikki mahdollinen. Enemmänkin minua huolestuuttaa ne vanhemmat, joilla on hyvät tulot, mutta aina tili tyhjillä. Hehän sitä panevat kaikki rahansa materiaan.

Ei kaikkea ole pakko tuhlata heti. Sitä rahaa voi tarvia myöhemminkin.

Esim. vasta ostimme käytetyn tila-auton käteisellä juuri siksi, että rahaa oli tilille kertynyt. Nyt odottelen, milloin tiskikone hajoaa, ostan uuden.

Mieluummin tuhlaan vähemmän ja ostan sitten käteisellä isommat ostokset kuin tuperran ja otan lainaa tai ostan osamaksulla.

Vierailija
16/21 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ajatus täällä, että rahaa pitää saada kertymään/säästöön hankintoja varten. Jos olisi säännölliset isot tulot, sitten ehkä voisi elää enemmän velaksi. Opiskelu opetti ainakin minua säästeliääksi. Oli laina, joka kutistui lukukauden myötä olemattomaksi, eikä koskaan riittänyt.

Vierailija
17/21 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilisät ja äitiyspäiväraha tulee loppukuusta. Minäkin säästän ensin ja ostan vasta sitten.

Vierailija
18/21 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisoni kanssa yhteinen tili, siellä nyt reilut 400e. Lapsilisät 210e tulevat loppukuusta.

Vierailija
19/21 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähissä on, mutta onneksi miesystävän tilillä on sitten huomattavasti enemmän rahaa (ollaan vähän epäsuhtainen pari, kun minä opiskelen ja mies ollut hyväpalkkaisessa akateemisessa ammatissa jo monta vuotta). Lisäksi minulla on " pahan päivän kippo" , johon tungen aina välillä euroja ja pieniä seteleitäkin. Siinä on varmaan ainakin neljäsataa euroa, joten ihan heti ei tarvitse edes miehen pussille kääntyä jos raha tililtä loppuu (ja opiskelijallahan se aina välillä loppuu).

Vierailija
20/21 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että täällä av:lla on vakavaraista väkeä, köyhät ei täällä viihdy!