Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset: Millainen mies kiinnittää huomiosi ulkona näin kesällä?

Vierailija
21.07.2022 |

Olen sinkkumies ja kaipaan parisuhdetta. Loppuviikosta on tulossa aurinkoinen ja lämmin, joten kysyn nyt teiltä naiset: Minkälainen ulkoinen olemus kiinnittää miehissä huomionne? Minkälainen kesäpukeutuminen jne?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

hymyilevä

Vierailija
2/28 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punatukkainen. Täällä Norjassa niitä näkee paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, joka osaa valita vaatteensa itse.

Vierailija
4/28 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samanlainen mies mun huomion kiinnittää kesällä kuin talvellakin. Pukeutuminen on ihan se ja sama, en mä niitä kuteita nai.

Vierailija
5/28 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta Amex kortti saa haluni heräämään. Uusi BMW siihen päälle niin kostun läpimäräksi hänen nahkapenkeillään.

Vierailija
6/28 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäätelönmyyjä.

Vierailija
7/28 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harteikas, kapea lantio. Farkkusortsit ja kiva t-paita. Siisti parta, hyvä ryhti, hyvät hampaat, hyvä tuoksu ja hymy.

Vierailija
8/28 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 30 vuotias.

Vierailija
9/28 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt kun olen itse koko kesän lihonut (160/54) niin en kiinnitä miehiin minkäänlaista huomiota vaan olen vain ärtynyt, että näin on päässyt käymään vaikka tarkoitukseni oli pudottaa muutama kilo ja treenata pitkällä kesälomalla. Toki nyt huomaan komeat miehet, mutten sillä tavalla kiinnitä huomiota, että haluaisin juttusille vaikka koiraa ulkoiluttaessa. No mieheeni kiinnitän vieläkin huomiota. Hän on hoikahko, mutta lihaksikas ja leveäharteinen, hyvin kapeavyötäröinen/lanteinen ja ketterä mies ulospäin. Luonteeltaan aika miellyttämishaluton, mutta kuitenkin uskollinen ja "omistajaansa kiintyvä". Sori kun yritän luonnehtia luonneta koiravertauksin, mutta niin se vain on. Älykäs, mutta vakava, harvemmin hauska, mutta toisaalta arvostan erityisesti niitä päiviä kun on edes vähän hauska. Mielestäni paras isä, jonka tiedän.

Vierailija
10/28 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän nyt muistella olenko nähnyt jossain miehiä ylipäätään.

Vierailija
11/28 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä ja kohtelias, siisti

Vierailija
12/28 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluisa mies. TV:stä tuttu.

Vierailija
13/28 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään katsella paljasta pintaa. Ruskettuneet (mieluusti lihaksikkaat) käsivarret kiinnostavat aina, mutta etenkin nyt kesällä ;)

Vierailija
14/28 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallinen suomalainen mies, viimeksi eilen huomioni kiinnitti uimarannalle menossa ollut perheenisä joka oli suhteellisen pitkä ja roteva. Mutta jotain siinä vaan oli.

Vierailija
15/28 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tavallinen suomalainen mies, viimeksi eilen huomioni kiinnitti uimarannalle menossa ollut perheenisä joka oli suhteellisen pitkä ja roteva. Mutta jotain siinä vaan oli.

Ajattelit, että jos tuolla menee liitossaan ollenkaan huonosti niin sulla voisi edes siihen pikkulapsiarkeen väsähtäneeseen vätykseen olla mahiksia.

Vierailija
16/28 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumat tatuoinnit, kaljamaha ja tikkujalat, hien haju. Kyllä nämä asiat aina kiinnittää huomion.

Vierailija
17/28 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin tänään Espoon keskuksen uimahallin lähellä tosi komean tumman miehen. Ihanat ruskeat silmät. Oranssi paita.

Värit.

Vierailija
18/28 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alle 30 vuotias.

Olen 37v, ja baarissa parikymppiset misut tulee kiehnäämään vierelle. Miten selität tämän?

Tutkitusti vastapuoli näyttää humalaisen silmin viehättävämmältä, joten todennäköisesti kyseessä eivät olleet parikymppiset misut vaan baari-iltaa varten tälläytyneet kolme-nelikymppiset ruusut ja heidän silmissään sinä näytit max kolmekymppiseltä. eri

Vierailija
19/28 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumorintajuinen mies. Sitten viittaan tuohon toiseen ketjuun pojista ja miehistä, jotka eivät hoida hampaitaan. Hyvä hammashygienia kohottaa heti miehen tasoa ehkä kaikista nopeimmiten verrattuna uusien taitojen oppimiseen jne.

Vierailija
20/28 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alle 30 vuotias.

Olen 37v, ja baarissa parikymppiset misut tulee kiehnäämään vierelle. Miten selität tämän?

Tutkitusti vastapuoli näyttää humalaisen silmin viehättävämmältä, joten todennäköisesti kyseessä eivät olleet parikymppiset misut vaan baari-iltaa varten tälläytyneet kolme-nelikymppiset ruusut ja heidän silmissään sinä näytit max kolmekymppiseltä. eri

Käyn aina silloin tällöin nuorten kansoittamilla clubeilla, ja aina tulee näitä nuoria misuja ympärille. Joskus olen jututtanutkin ja kotiinkin vienyt. En vain usko parisuhteeseen noin nuoren naisen kanssa, niin en ole niistä kovin kiinnostunut. Etsin nimittäin lähtökohtaisesti kunnollista, pitkää parisuhdetta. Tämä ei kuitenkaan muuta sitä tosiasiaa, että parikymppiset misut kiinnostuvat minusta ulkonäön puolesta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi