Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllästynyt seksiiin

Vierailija
21.07.2022 |

Onko pakko haluta seksiä? Huomaan olevani täysin kyllästynyt seksiin ja kaikkeen siihen liittyvään.

Seurustelen kivan miehen kanssa ja kaikki tuntuu mukavalta.. Paitsi se seksi. Tiedän aina nukkumaan mennessä, että kohta täytyy taas pnna. Seksi tuntuu pelkältä suoritukselta, jotta mies olisi hetken tyytyväinen. Miehessä ei ole mitään vikaa, hän huomioi minut kaikin tavoin ja haluaa että nautin. Nautinkin jonkin verran, mutta mieluiten ehkä nukkuisin tai tekisin jotain muuta. Orgasmia en ole yhdynnässä saanut ikinä kenenkään kanssa. Sormilla joskus on onnistunut, mutta ei enää nykyään kun en vaan kiihotu tarpeeksi. Nuorempana olen kokeillut kaikkea mahdollista! Roolileikkejä, leluja, sitomista, kimppaa, pepputouhuja yms. Nyt 40 vuotiaana perheenäitinä tuntuu että en enää jaksa! Haluaisin vain elää elämää ilman paineita seksihommista. Harmi vaan, että silloin pitää myös elää ilman elämänkumppania.

Kenelläkään samoja tuntemuksia vai olenko ainoa "viallinen"?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

I feel you, mutta itse lapseton 30v nainen. En vaan ymmärrä mitä ihmiset saa irti yhdynnästä tai muustakaan räpeltämisestä.

Vierailija
2/3 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu tunne, vaivalloista ja tylsää,ajanhukkaa.

Halailu ja hieronta olisi paljon kivempaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kun mies ei osaaantaa orgasmia, niin noin siinä käy.

Ja se oletus/vaatimus aina vaan, että yhdyntää ja siitä oitäs nauttia, tai kaikki muu on "räpläystä".

Nänpäin se väite menee, ei toisinpäin.

Itse en taas vois olla ilman seksiä, mutta meillä se onkin hyvää ja nautin monista orgasmeista. Mutta ymmärrän sinua hyvin,sillä olen saanut olla erilaisessakin suhteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä