Minne laitan vieraat istumaan kun ei ole sohvaa?
Asun siis suht pienessä yksiössä ja en ole ostanut tänne sohvaa. 25 neliötä. En ajatellut ostaa kun muutan noin vuoden päästä isompaan ja sitten ostan vasta sinne. Nyt vain nojatuoli ja pari jakkaraa. Ei ole edes ruokapöytää, vaan työpöytä,ja siinä tuoli missä syön. Nyt minulle tulossa 3 vierasta. Onko noloa laittaa ne istumaan jakkaroille? Tai varmaan ymmärtää, jos pieni asunto? :/
Kommentit (25)
No niille tuoleille mitä löytyy. Joku voi yrittää istumaan myös sängylle, jos se on sopivasti istumista varten.
Onko sinulla sänkyä jonka reunalla voi istua?
Anna heidän ihan itse päättää, minne istuvat. Ei aikuisia ihmisiä tarvitse laittaa istumaan.
Olis sulle kiva ratkaisu. Säkkituolit ja matala sohvapöytä. Ne säkit saa kaappiin työnnettyä siitä.
No minne vaan missä siellä nyt voi istua. Itse olen monesti yksiöissä vieraana istunut sängyllä tai lattialla.
Nyt vain nojatuoli ja pari jakkaraa
Nuo tuossahan sinulle on vastaus.
Istuminen on nykyajan tupakka
Tämä voi olla asuntosi motto.
Sängyn reuna on tyypillinen yksiön sohva.
Useinhan yksiöön hankitaankin vuodesohva monikäyttökalusteeksi.
Sano vieraille, että kyläily sopii vasta vuoden päästä, jos noin vaikeaa on. Jakkarat noloja. Anna mun kaikki kestää....
Vierailija kirjoitti:
Olis sulle kiva ratkaisu. Säkkituolit ja matala sohvapöytä. Ne säkit saa kaappiin työnnettyä siitä.
Mietipä miten monen neliön säilytystilan tarvitsevat.
Sängylle, tai patja tai tyynyt lattialle. Jakkarat on kyllä ikävät istua yhtään pidempään.
Meillä on 150m2 asunto, mutta silti on vieraat istuneet ihan sujuvasti jakkaroilla, kun juhlissa ei yksinkertaisesti riitä sohvatilaa kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietipä miten monen neliön säilytystilan tarvitsevat.
Jos ne ripustaa sitten kattoon tai seinälle. :D
Laita kutsuun että oma tuoli mukaan.
Pidä rantateemabileet ja osta puhallettava uimapatja tai uimarenkaita istuimiksi.
Vierailija kirjoitti:
Ravintola/kahvila.
Tämä. Ei tuon kokoiseen asuntoon ole tarkoitus kutsua ketään.
Hanki isoja tyynyjä joilla voi istua lattialla. Ainakin nuoret ja terveet.