Minne laitan vieraat istumaan kun ei ole sohvaa?
Asun siis suht pienessä yksiössä ja en ole ostanut tänne sohvaa. 25 neliötä. En ajatellut ostaa kun muutan noin vuoden päästä isompaan ja sitten ostan vasta sinne. Nyt vain nojatuoli ja pari jakkaraa. Ei ole edes ruokapöytää, vaan työpöytä,ja siinä tuoli missä syön. Nyt minulle tulossa 3 vierasta. Onko noloa laittaa ne istumaan jakkaroille? Tai varmaan ymmärtää, jos pieni asunto? :/
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
En asuisi tuollaisessa kopissa.
Mielestäni tätä ei kysytty. Ei-ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ravintola/kahvila.
Tämä. Ei tuon kokoiseen asuntoon ole tarkoitus kutsua ketään.
Miksi ei? Kyllä minulla kävi vieraita opiskelijaboksissa, vaikka se oli pienempi kuin ap:n asunto. Kävin myös itse mm. soluasunnossa, jossa "asunto" oli vain noin 10m2 huone. Ei mitään ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Olis sulle kiva ratkaisu. Säkkituolit ja matala sohvapöytä. Ne säkit saa kaappiin työnnettyä siitä.
Työpöydän voi tyhjentää tilapäisesti mahdollisia tarjoiluja varten.
Sänky mukaan lukien tuoleja on riittävästi.
Säkkituolit vie hirveästi tilaa ja sohvapöytään kolhii polvensa jatkuvasti - ihan turhia hankintoja yksiöön.
Sängylle voi levittää suojaksi jonkin helposti pestävän torkkupeiton tapaisen, jos inhottaa ajatus istujien takalistoista. Samoilla vaatteillahan he istuvat puistoissa, töissä, julkisissa jne.
Ota vetolaatikoiden alimmaiset jakkaroiksi, jos siis kestävät. Ja peitot voi kääräistä rullalle, parista kohtaa narulla ja lakana päälle, päihin solmut.
Tämä on ollut väliaikainne ratkaisu t. ap