Mitä tekemistä born and raised tukholmalaisen kanssa Helsingissä?
En itse niin tunne Tukholmaa, että osaisin sanoa, mikä on liian samanlaista Helsingissä. Jotain paikkoja ja tekemisiä, jotka ovat hyvällä tavalla erilaisia kuin Tukholmassa.
Kommentit (28)
Hän tulee jo parin päivän päästä ja lupasin keksiä meille ohjelmaa.
Tule Kauniaisiin.
Täällä ei pala autot eikä hiekkasandaalit mellakoi.
Viet sen kattomaan esim: kauppakeskuksia ja shoppailemaan hm, zara, kappahl, joihinkin etnisiin ruokamestoihin.
Vierailija kirjoitti:
Viet sen kattomaan esim: kauppakeskuksia ja shoppailemaan hm, zara, kappahl, joihinkin etnisiin ruokamestoihin.
Reps
"syntyperäisen" tai "Tukholmassa ikänsä asuneen".
Svenska Klubbenille, xanoreita ja koksua, panette toisianne raivolla siinä aulan portailla.
Se on vähän kuin veisi syntyperäisen stadilaisen Riihimäelle. Trevlig resa!
Hei kai nyt jotain olisi Helsingissäkin, mitä ei Tukholmassa ole.
Ukko39 kirjoitti:
Tule Kauniaisiin.
Se olisi varmaan eksoottista tukholmalaiselle.
Ihmisestä pitäisi tietää vähän enemmän kuin että hän on tukholmalainen. Tykkääkö ulkoilusta, kulttuurista, shoppailusta?
Juokaa lonkeroa ja syökää karjalanpaistia.
Oikein "born and raised", vau. Itse en näin mykistyttävälle tyypille keksisi muuta kuin levittää eteen punaista mattoa ja kumarrella syvään.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisestä pitäisi tietää vähän enemmän kuin että hän on tukholmalainen. Tykkääkö ulkoilusta, kulttuurista, shoppailusta?
Shoppailu ei häntä kiinnosta. Kulttuurista tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Oikein "born and raised", vau. Itse en näin mykistyttävälle tyypille keksisi muuta kuin levittää eteen punaista mattoa ja kumarrella syvään.
?
Juna Turkuun ja hän tuntee olevansa kotona.
Nyt panit pahan. Jos vieraasi vain asuisi Tukholmassa mutta olisi syntyisin Örebrosta, asia olisi paljon yksinkertaisempi.
Ukko39 kirjoitti:
Tule Kauniaisiin.
t
omat persunsa on sielläin, tosin vähemmän kuin jossain itähelsingissä
Menkää Tallinnaan.