Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paino nousee mystisesti

Vierailija
21.07.2022 |

Olen "lihonut" pari kiloa muutamassa viikossa, vaikka tiedän, että en ole syönyt tai juonut sen enempää kuin normaalistikaan. Samat pari viikkoa olen kärsinyt mielettömästä väsymyksestä (ulkoilen silti pari tuntia päivässä), huimauksesta, jalat tuntuu raskailta, maha turpoaa jopa pelkästä veden juomisesta ja viime päivinä olen myös palellut ihan valtavasti.

Kilpirauhasarvot olivat n. kuukausi sitten ihan normaalit, eikä mielestäni elämässäni ole tapahtunut mitään merkittäviä muutoksia. Olo on kuin tekisin kuolemaa... Mitä ihmettä tää voi olla? Korona?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lekuriin.

Vierailija
2/10 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaana?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiineenä tai sairas

Vierailija
4/10 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet naiset pystyvät luomaan energiaa tyhjästä eli lihovat vaikkeivat syö mitään. Siinä ei ole mitään erikoista.

Vierailija
5/10 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet naiset pystyvät luomaan energiaa tyhjästä eli lihovat vaikkeivat syö mitään. Siinä ei ole mitään erikoista.

No heh heh.

Vierailija
7/10 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole raskaana, eikä ole ylipainoakaan ollut koskaan. Siksi tämä vähän ihmetyttääkin.

T. ap

Vierailija
8/10 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Lihominen" ei nyt tuossa ole se päällimmäinen ongelma, vaan väsymys, palelu ja nesteen kertyminen. Käy lääkärissä, voi olla sydänoireita.

Vierailija
9/10 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Lihominen" ei nyt tuossa ole se päällimmäinen ongelma, vaan väsymys, palelu ja nesteen kertyminen. Käy lääkärissä, voi olla sydänoireita.

Sydämen vajaatoiminnan oireet

https://www.itsehoitoapteekki.fi/hyvinvointi-terveys/orionsydan/sydamen…

Vierailija
10/10 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäriin ehdottomasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän