Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten toimia jos kyläpaikassa tarjoillaan Xtra:n kahvia?

Vierailija
21.07.2022 |

Itse jouduin tällaiseen tilanteeseen eilen ensi kertaa. Kyseessä hyvätuloinen perhe, olisi ollut varaa parempaankin kahviin. En tiennyt miten suhtautua. En pystynyt juomaan sitä ja kun esitin unohtaneeni kahvin jäähtymään, erehdyin mainitsemaan tuosta harmista, niin heti lävähti uusi mukillinen eteen.
Hirveä tilanne!!?

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaada kukkaruukkuun vaivihkaa.

Vierailija
2/60 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on maailmanluokan ongelma käsillä! 😱

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ihan kauheeta. Eihän sitä kahvia pysty juomaan. Eiku.

Vierailija
4/60 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juot kupillisen ja kiität.

Itse en ole koskaan ollut vahtimassa, kun isäntäväki keittää kahvia, joten en tiedä, mitä merkkiä kulloinkin juon.

Vierailija
5/60 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aina vilkaisen muka ällistyneenä puhelinta, että "voi ei, hälytysjärjestelmä ilmoittaa, että mun lemmikkigekko on taas karannut naapuriin!!". Ja sitten pääsen poistumaan paikalta liukkaasti emäntää nolaamatta. Onhan siinä tietty hirveä homma teeskennellä tuttaville, että mulla ylipäätään on lemmikkinä gekko. Se on aina nukkumassa kun käy vieraita.

Vierailija
6/60 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole edes kahvia!!! Hyi!!! Mielummin teetä!!! 🤮

Vierailija
7/60 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se maistaa, onko kahvi laadukasta vai ei. Jos on pahaa, kerro et kiitos yksi kupillinen riitti ja sitäkään et voi juoda loppuun kun kahvi sulla alkaa usein närästää.

Vierailija
8/60 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon takia juon vain teetä, harvoin ne on ihan kuraa

Vierailija
9/60 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä yrjöt emännän käsilaukkuun.

Oppiipahan olemaan👍

Vierailija
10/60 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä aina vilkaisen muka ällistyneenä puhelinta, että "voi ei, hälytysjärjestelmä ilmoittaa, että mun lemmikkigekko on taas karannut naapuriin!!". Ja sitten pääsen poistumaan paikalta liukkaasti emäntää nolaamatta. Onhan siinä tietty hirveä homma teeskennellä tuttaville, että mulla ylipäätään on lemmikkinä gekko. Se on aina nukkumassa kun käy vieraita.

Pitänee hommata geggo, kiitos👍

Vierailija
11/60 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi hirveää. Anteeksi että nämä itsekkäät hyvätuloiset paskiaiset eivät uhlaa itse ansaitsemia rahojaan teidän korkeisuutenne nirsoiluun. :c

Traumaterapiaan vaan heti.

Vierailija
12/60 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuljeta jatkossa omaa kahvipakettia mukana, ja käske kylässä keittämään siitä. Saat mitä haluat.

Vierailija
13/60 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä?Tämä on törkeää.Xtra kahvia?Olisin jo sanonut se on moro ja näkemiin.

Vierailija
14/60 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuta että se parempi kahvi on varattu paremmille vieraille.

Vierailija
15/60 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytät KaSun ja lähetät viranomaisille.

Vierailija
16/60 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varakkuus tulee säästämällä ;)

Saa kyläpaikassa kysyä, että millaista kahvia on tarjolla. Nykyisin on niin paljon erilaisia vaihtoehtojakin kapselikeittimineen, ettei kahvia harrastavissa talouksissa edes oteta pahitteeksi näyttää valikoimaa niin pääsee maistelemaan jotain itselle tuntematonta. Saa myös ilmaista haluavansa teetä. Ihan yhtä ok.

Xtra on kyllä harvoja kahvimerkkejä, joka on oikeasti aika kelvotonta. Mieluummin juon harvemmin kahvia kuin päädyn juomaan usein sitä.

Vierailija
17/60 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyläpaikassa olen tämän jotenkin kestänyt, ja juurikin"unohtanut" kahvin, mutta kyllä siinä tuli kerran itkua väännettyä kun pyysin miestä hakemaan kahvia lähi Alepasta ja hän toi tätä xtran "kahvia".. sai ukko kuulla kunniansa tuolloin!

Vierailija
18/60 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten ois Hyson teepussit. Alle sentin tsibale ja kaikilla sademetsämerkeillä eli luomua jne. Mutta se onkin parempaa saksalaista teetä lidlistä.

Vierailija
19/60 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maistat sitä ja toteat, että nyt kyllä ei oikein maistu. Ja taidatkin ottaa ihan raikasta vettä.

Näin helppoa.

Vierailija
20/60 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyläpaikassa juodaan ja syödään sitä, mitä on tarjolla, ja kiitetään.