Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ahdistuksen omahoito

Vierailija
21.07.2022 |

Moikka!
Kaipaisin parhaat vinkit ahdistuksen omahoitoon.
Kärsin ahdiatuneisuudesta ja epävakaasta persoonallisuushäiriöstä. Elämässä on taas sellainen vaihe että ahdistaa ja stressaa tosi paljon, ajatukset ei vaikene päässä millään ja aiheuttaa ongelmia perusarkeen.
Kertokaa parhaat vinkkinne! Luontaistuotteet, meditaatio, kirjat. Ihan mitä vaan

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen YouTubesta kupariketun meditaatiota aina kun ahdistusajatukset meinaavat vallata mielen. Ja jos en jaksa meditoida, kuuntelen jotain viihdekirjaa tai katson TV:stä hyvän mielen ohjelmia. Syrjäyttänyt näillä ahdistusajatukset, en anna itselleni mahdollisuutta lähteä vellontaan.

Vierailija
2/5 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunta ja ulkona oleminen lievittää ahdistusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meditaatio aiheuttaa ahdistusta.

Vierailija
4/5 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunta. Itse menen joskus kirjastoon lukemaan lehtiä, mutta samalla olen "ihmisten ilmoilla" ja niiden tavallisuus jotenkin rauhoittaa.

Vierailija
5/5 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni kirja on niin samanlainen ettei tule mieleen mitään tiettyä., jos ahdistusta miettii. Katso Duodecimin julkaisut läpi. Niiden tyyli on neutraalimpi kuin bestsellerien, vaikkei se varsinaista toimivuutta takaakaan.

Ennemmin neuvoisin lukemaan niin paljon kuin pystyt. Tämä ei tietysti auta jos voimavaroja tai vaikka aikaa ei ole.

Olen saanut jotain helpotusta liike-elämään tarkoitetuista kirjoista. Myös elämäkerroista voi löytyä inspiraatiota ja lohtua.

Mieti mitä haluat materiaalilta. Tavoitteestasi ja tietysti voimavaroistakin riippuu, mitä kannattaa ja ei kannata tehdä. Kaikki ei myöskään sovi sinulle, vaikka joukko ulkopuolisia saisikin avun.

Riittääkö lohtu ja vertaistuki, satunnainen vinkki vai haluatko jotain, mikä on vinkkejä täynnä. Tarkan ohjelman kenties. Haluatko asiatekstiä vai tunteisiin vetoavaa. Haluatko yhden teoksen muuttavan sinut vai saako olla useampi mahdollisuus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi