tunnetteko ihmistyypin joka ei kilpailuta mitään, tai ota hyötyä bonus-järjestelmistä?
Kommentit (12)
Itse en käytä plussaa ässää boonuksia enkä kilpailuta. Miksi? Ei kiinnosta ollenkaan
Olen käynyt joka päivä S-marketissa jo kohta 2 vuotta, eikä ole mitään S-etukorttia. Ei yksinkertaisesti kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Itse en käytä plussaa ässää boonuksia enkä kilpailuta. Miksi? Ei kiinnosta ollenkaan
Ja leikitään että maltillisimmillaan maksat tämän vuoksi joka kuukausi 5 euroa ylimääräistä.
Vuodessa se tekee 60 euroa, kymmenessä vuodessa 600 euroa, 20 vuodessa 1200 euroa.
En viitsi käyttää vapaa-aikaani kilpailutuksiin ja tarjousten perässä juoksemiseen. Saatu säästö ei kompensoi menetettyä vapaa-aikaa.
Kyllästynyt kaiken maailman etukortteihin ja tarjousten kyselyihin .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja leikitään että maltillisimmillaan maksat tämän vuoksi joka kuukausi 5 euroa ylimääräistä.
Vuodessa se tekee 60 euroa, kymmenessä vuodessa 600 euroa, 20 vuodessa 1200 euroa.
Onko laskutoimituksen tarkoitus havainnollistaa, miten suuresta summasta on kyse? Minusta 1200 euroa 20 vuodessa on naurettavan pieni summa.
Mä olen sellainen että ostan sen mitä haluan
Harvoin kilpailutan tai ostan alesta kun en osta turhaa enkä käytä tuhottomasti aikaa ostoksiin
Bonuskortti on kyllä ja netissä voin hintoja vertailla
Käyttäväthän jotkut pääkauppanaan jotain sikakalliita K-kauppojakin
Eipä tule kilpailutettua mitään. Bonuskorteista en juuri hyödy, olemassa kyllä on.
S-kortti on lähinnä hyödyllinen perheille koska bonukset kasvaa eksponentiaalisesti kulutuksen myötä
Vierailija kirjoitti:
Käyttäväthän jotkut pääkauppanaan jotain sikakalliita K-kauppojakin
K-kaupoissa on paljon useammin tarjouksia mitä s-ryhmän kaupoissa.
Kaverini lienee ainoa maan päällä Suomessa, jolla ei ole S-korttia ym. syystä