Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä 30+ sinkkumies tapaisi vapaita naisia?

Vierailija
20.07.2022 |

Kun baarielämä ei kiinnosta ja harrastukset yksinäisiä. Työpaikalla naisia kyllä työkavereina paljon, mutta ovat varattuja eivätkä muutenkaan kiinnostavia siinä mielessä.

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mies32 kirjoitti:

Turha on kahviloista mitää naisia etsiä. On siellä niitä mutta  monta kertaakun olen yrittänyt mennä juttelee niin ei naisia kiinnostanut. Suomessa vallitsee kulttuuri jossa vain baareissa voi naisia yrittää lähestyä. Selvinpäin ei oikein onnistu missään harrastuksissa koska naiset on aika tylyjä usein ja antaa pakit.

Lue tämä

https://www.vauva.fi/keskustelu/4735675/voiko-vieraita-naisia-noin-vaan…

On enemmänkin kyse siitä tavasta, miten lähestyy naista.

En suosittele tuota lankaa kyllä kenelekään luettavaks :D

Vierailija
42/57 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies32 kirjoitti:

Turha on kahviloista mitää naisia etsiä. On siellä niitä mutta  monta kertaakun olen yrittänyt mennä juttelee niin ei naisia kiinnostanut. Suomessa vallitsee kulttuuri jossa vain baareissa voi naisia yrittää lähestyä. Selvinpäin ei oikein onnistu missään harrastuksissa koska naiset on aika tylyjä usein ja antaa pakit.

ehket ole kiinnostava. naisilla on oikeus antaa pakit epäkiinnostavalle henkilölle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies32 kirjoitti:

Lue tämä

https://www.vauva.fi/keskustelu/4735675/voiko-vieraita-naisia-noin-vaan…

On enemmänkin kyse siitä tavasta, miten lähestyy naista.

En suosittele tuota lankaa kyllä kenelekään luettavaks :D

Anteeksi. Sekoitin sinut ihmiseen, joka oikeasti haluaa tavata kivan sinkun naisen.

Vierailija
44/57 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 30+ sinkkunainen, missä haluaisit tavata?

Vaikka kahvilassa?

Vastasit siis juuri omaan kysymykseesi. Käy kahviloissa, ota kontaktia ihmisiin siellä, hymyile, juttele, ihan ikään ja sukupuoleen katsomatta.

En oikeasti tiedä onko tämä nyt ihan hyvä idea. En ainakaan itse haluaisi että joku täysin tuntematon mies tuppautuisi seuraani kahvilassa.

Mä käyn kahviloissa yksin eikä kukaan siihen tuppaudu, jos en kysyttäessä vastaa että istu siihen vaan. Kyllä siitä voi kieltäytyäkin. Ei mua haittaa jos kysytään. Hyvin voi vastata myös että kiitos ei tällä kertaa, olisin mieluummin itsekseni.

Vierailija
45/57 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taloyhtiön hississä saattaa tavata useammankin sinkku naisen. Rohkeasti vaan ajelemaan hissillä useamman tunnin ruusukimpun kanssa.

Hyh, kuka paskoo siellä missä syö

Nyt on pakko kysyä että onko tutustuminen vai asuminen mielestäsi sitä paskomista?

Vierailija
46/57 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi kivaa jos mukava, kunnollinen kiltti mies lähestyisi minua kun vietän aikaa esim. puistossa tai rannalla kirjaa lukien.

N28

Vierailija
47/57 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taloyhtiön hississä saattaa tavata useammankin sinkku naisen. Rohkeasti vaan ajelemaan hissillä useamman tunnin ruusukimpun kanssa.

Hyh, kuka paskoo siellä missä syö

Nyt on pakko kysyä että onko tutustuminen vai asuminen mielestäsi sitä paskomista?

"Ei kannata paskoa siellä missä syö" on aika yleisesti käytetty fraasi, joka viittaa työkavereiden deittailuun.

Vierailija
48/57 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastukset on paras tapa. Harrastus, jossa luontevasti kommunikoidaan muiden kanssa. Tanssi, opinnot, yleisöluennot, kuoro, höntsäjoukkueurheilu, vapaaehtoistyö jota tehdään kimpassa, retkeily tai lintujen bongaaminen, erilaiset (esim. kieli)kurssit, järjestetyt päiväretket yms.

Maailma on täynnä kivoja juttuja, mutta niihin täytyy oikeasti lähteä ja niistä täytyy innostua. Jos mikään muu ei elämässä kiinnosta kuin naisen saaminen, niin kukaan nainen ei sellaista elämää halua lähteä jakamaan.

Vierailija
49/57 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta olisi kivaa jos mukava, kunnollinen kiltti mies lähestyisi minua kun vietän aikaa esim. puistossa tai rannalla kirjaa lukien.

N28

Näissä fantasioissa se on yleensä mukava, geenikomea, pitkä, varakas, kunnollinen toimitusjohtaja, joka harrastaa omakotitalojen rakentamista ja on kiltti kun lähestyy.

Sitten on Benny Hill, joka lähestyy puistossa kirjaa lukevaa naista.

Ja sitten on tavallinen taavi kuten minä, joka en lähesty naista puistossa, mutta joka tuomittaisiin Benny Hilliksi samantien jos lähestyisin, ihan vaan koska en muistuta ensimmäisessä kappaleessa mainittua mukavaa ja kunnollista ja kilttiä miestä. Pituus ja varakkuus muun muassa jää uupumaan :(

M39

Vierailija
50/57 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N28

Näissä fantasioissa se on yleensä mukava, geenikomea, pitkä, varakas, kunnollinen toimitusjohtaja, joka harrastaa omakotitalojen rakentamista ja on kiltti kun lähestyy.

Sitten on Benny Hill, joka lähestyy puistossa kirjaa lukevaa naista.

Ja sitten on tavallinen taavi kuten minä, joka en lähesty naista puistossa, mutta joka tuomittaisiin Benny Hilliksi samantien jos lähestyisin, ihan vaan koska en muistuta ensimmäisessä kappaleessa mainittua mukavaa ja kunnollista ja kilttiä miestä. Pituus ja varakkuus muun muassa jää uupumaan :(

M39

Olet kyllä ihan ulapalla. Tavallinen suomalainen nainen ei ole kovin kiinnostunut miehen varallisuudesta tai pituudesta. Huomaat sen kun avata silmäsi ja katsot suomalaisia pariskuntia. Tietysti jos haluat korean high maintenance -naisen niin sitten sulla on syytä olla pätäkkää. Muilla naisilla on omat pätäkät.

Mutta uhriutumisesi epäilemättä jatkuu. Sitä ei tule muuttamaan mikään. 

Vierailija
51/57 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olethan neitsyt kans?ja ilman k-piikkejä?

Vierailija
52/57 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä löytyisi naisia, jotka eivät vaadi ihan mahdottomia? En minäkään miehenä vaadi naisilta mitään liiallista.

Kannattaa lakata piirittämästä niitä ykkösnaisia, joita kaikki muutkin miehet haluavat.. Esim. Minä en kauheasti vaadi, mutta harvoin kukaan on kiinnostunut. Työpaikallakin jokainen sinkkumies on sen kauneimman ja nuorimman perässä, vähemmän kauniit sinkkunaiset saavat olla ihan rauhassa.

N33

Mimmonen sitten olet? Ihan uteliaisuudesta

En meikkaa enkä ole millään tavalla seksikäs, käytän silmälaseja. Normaalipainon alarajalla olen, kroppa on ihan ok, mutta ei millään tavalla nykymuodin mukainen muodokas. Lisäksi olen hiljainen enkä mitenkään flirtti.

N33

Vierailija
53/57 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliopistolla noita on. Nuoremmat ovat useimmiten varattuja, mutta sun ikäluokassa onkin sitten sinkkuja joilla kello käy.

Vierailija
54/57 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka kahvilassa?

En käy kahviloissa. Sori.

Mitä sä sitten kyselet, jos ei vastaukset kelpaa. Jos haluat naisen, voit sinne kahvilaan mennä. Onko isokin uhraus? Joudut juomaan kupillisen kahvia tai teetä?

Missä ajattelit hänen kanssa käydä ja tehdä, jos tapaisit sen, ketä olet hakemassa?

Kotona on vain neljä seinää ja aika rohkea saa olla, jos mökille tulisi tuosta vaan.

Vierailija
55/57 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä deittisivusto - https://hespac.com/datefi.htm Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi.Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.

Vierailija
56/57 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveelliset elämäntavat omaavia, sekä myös fittejä naisia, voisi löytyä joogatunneilta tai kursseilta, miksei pitempi retriitti voisi sopia tutustumiseen. 

Joskus itse olen saanut joogaharrastuksen parissa uusia tuttavuuksia. 

Vierailija
57/57 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen uskonnollisia yhteisöjä (mitä tahansa niistä jehovista körtteihin ja kaikkea siitä väliltä), niissä on paljon nuoria hyvännäköisiä naisia, ovat tuuppaukselle altiita, koska tykkäävät llsääntyä jo ideologisista ja aatteellisista syistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan