Missä 30+ sinkkumies tapaisi vapaita naisia?
Kun baarielämä ei kiinnosta ja harrastukset yksinäisiä. Työpaikalla naisia kyllä työkavereina paljon, mutta ovat varattuja eivätkä muutenkaan kiinnostavia siinä mielessä.
Kommentit (57)
Missä ap haluaisit tavata näitä naisia?
Eikö ne +100 muuta ketjua samasta aiheesta riitä sulle?
Facebook-ryhmissä. Laita viestiä itseäsi kiinnostaville naisille.
Vierailija kirjoitti:
...niin pääsee feissarimokiin otsikon "näin saat naisia" alle.
Alko on hyvä. Tarkkaile naisia jotka ostavat 3 litran viinipönikän. Lyöttäydy seuraan ja osta ite sixpack. Kolmannen viinilasin jälkeen pääset tuuppaamaan.
Aloita siitä, että et ole vapaa-aikana niin yksinäinen.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 30+ sinkkunainen, missä haluaisit tavata?
Vaikka kahvilassa?
Vierailija kirjoitti:
En käytä Facebookia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka kahvilassa?
Vastasit siis juuri omaan kysymykseesi. Käy kahviloissa, ota kontaktia ihmisiin siellä, hymyile, juttele, ihan ikään ja sukupuoleen katsomatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka kahvilassa?
No sinnepä sitten kysymään että anteeksi saanko liittyä seuraan.
Vierailija kirjoitti:
Aloita siitä, että et ole vapaa-aikana niin yksinäinen.
No millä siitä yksinäisyydestä pääsee pois? Miten niitä kavereita sitten saa? Vaikeaa sekin tässä iässä enää.
Vierailija kirjoitti:
Myös 68-vuotias on 30+. Muistutuksena kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ne +100 muuta ketjua samasta aiheesta riitä sulle?
Yleensä vastaavat ketjut päättyvät siihen, että ensin kehotetaan etsimään lenkkipolulta, kaupasta ja kirjastosta, ilman tosielämän esimerkkejä että kukaan olisi näistä löytänyt. Seuraavaksi kehotetaan menemään hakemaan Tinderistä, tuosta äppiksestä joka on rakennettu seksisuhteiden etsintää varten. Kun sanoo, ettei Tinder eikä sitoutumattomat seksisuhteet kiinnosta, kehotetaan menemään etsimään baarista, vaikka ap olisi - kuten tässäkin tapauksessa - sanonut ettei baareilu ja baarien yhdenillanjuttu-skene kiinnosta. Kun nämä on todettu, ap haukutaan inselmiksi, ja sinkkunaisten tilannetta voivotellaan kun naiset ovat niin kauniita ja päteviä ja ihania ja miehet ällöjä luusereita.
t. ei-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka kahvilassa?
En käy kahviloissa. Sori.
Miksi nainen? Hanki urheilijakundi niin Johan saat vipinää lakanoihin ja muutenkin.
T: Marko
Vierailija kirjoitti:
Miksi nainen? Hanki urheilijakundi niin Johan saat vipinää lakanoihin ja muutenkin.
T: Marko
Jos mies haluaa naisen, niin se haluaa naisen eikä mitään urheilijakundia. Mee sä kundeileen yksinäs.
Mistä löytyisi naisia, jotka eivät vaadi ihan mahdottomia? En minäkään miehenä vaadi naisilta mitään liiallista.
Vierailija kirjoitti:
Mistä löytyisi naisia, jotka eivät vaadi ihan mahdottomia? En minäkään miehenä vaadi naisilta mitään liiallista.
Mitä tarkoitat "mahdottomilla" vaatimuksilla?