The Harlins. Maailman turhin ohjelma....
Kommentit (87)
Kaikki tositv:t julkkisten elÀmÀstÀ on turhaa tirkistelyÀ, samoin turhia on kaikki Big brotherit ja sinkkuja eronneita siellÀ sun tÀÀllÀ, mutta jos joku noita katsoo, katsokoot, Ei ole multa pois. Areenalta tulee paljon hyvÀÀ katsottavaa ja aina voi vaikka lukea kirjaa. Jotkut tositv:t on kyllÀ ihan kivojakin, mm. se englantilainen suurperhe maaseudulla, en nyt muista tarkkaa nimeÀ suomeksi, englanniksi Our Yorkshire farm. Toki sekin on osin kÀsikirjoitettu, mutta kÀsikirjoituksen tekee emÀntÀ itse ja kallistahan tuollainen tuotanto olisi kokonaan nÀyteltynÀ. Mm. osa lapsista haluaa olla vÀhemmÀn esillÀ kuin toiset ja hyvÀ niin, ettÀ itse saavat valita. Joskus sanovat ettei saa kuvata ja silloin ei kuvata.
Vierailija kirjoitti:
No onneksi sitÀ ei ole pakko katsoa.
Ei se sen turhuutta vÀhennÀ.
En ole ap.
Vierailija kirjoitti:
Eikös se jo loppunut, Kai renne on jo vÀhÀn liian vanha tollaiseen
Inhosi muuten sitÀ, ettÀ iskÀnsÀ oli niin vanha ukko , kun hÀn syntyi . Ei kai tajua, ettÀ itte on yhtÀ vanha ?
Toinen tuotantokausi tulossa. EpÀilen vahvasti, ettÀ renne-ukko on sen ohjelma-ajan itse ostanut ja maksanut, ei tuota muuten ymmÀrrÀ.
Vierailija kirjoitti:
Miksi katsot sitÀ?
Ei hÀn sanonut katsovansa sitÀ. Toni asioista kiinnostuneena on voinut vilkaista 10 min samoin kuin minÀkin.
On se kumma kun vastataan aina asian vierestÀ, kuten joku kysyi, ettÀ oletko kateellinen.
Miksi hÀn olisi kateellinen kamalalle ohjelmalle - oikei, hÀn sanoi turhin.
Vierailija kirjoitti:
No onneksi sitÀ ei ole pakko katsoa.
Niin. Pakko ei ole kuin kuolla, hiljaa kaikesta TV-ohjelma tarjonnasta siihen asti?
Johannan suku on sen verran sekopÀinen ettÀ siitÀ riittÀisi aihetta sarjaksi.
Vierailija kirjoitti:
Monia kiinnostaa ja jÀÀvÀt historian kirjoihin.
Sen sijaan sinun mitÀtön elÀmÀ ei kiinnosta ketÀÀn ja kuolet unohduksiin pysyvÀsti. You never existed!
Montako kirjaa luulet heistÀ kirjoitettavan?
SetÀmies ja kirkuva wannabe julkku.
Vierailija kirjoitti:
Ennemmin minÀ tuota katson kuin jotain TIS-pettÀÀ-ExÀÀ-rannalla tyyppistÀ sekoilua.
Onneksi ei tarvitse katsoa noista mitÀÀn.
RÀnni hei, voisitko vÀrjÀtÀ tukkas? NÀyttÀÀ hirveeltÀ tuo harmaa.
Zhouhannakin ottanut huulitĂ€ytteetđ
Nuo huulet nÀyttÀÀ hÀ*yhuulilta.
Niin kauan kun Johanna antaa muutakin kuin ymmÀrtÀÀ Rennylle, asiat sujuu. Ihanaaaaaahhhhh!
Vierailija kirjoitti:
Niin kauan kun Johanna antaa muutakin kuin ymmÀrtÀÀ Rennylle, asiat sujuu. Ihanaaaaaahhhhh!
Voi kultaaaa! Ihanaa!
YlensÀ en katso mitÀÀn saippua opperoita.Mutta jÀin koukun heidÀn tarinaansa. Ihana rakkautta,elÀmÀÀ.Positiivisutta nimen omaan. Katson vanhana yksinÀisenÀ naisena ohjelmaa.Kun se oma rakas kuollut.On ihana katsoa heitÀ rakastavaisia.Vie ajatukseni pois omasta surustani.
Sarja on mainio sekoitus Hollywood glamouria ja Suomen saaristoa, tykÀtÀÀn perheen kanssa.
MinĂ€ tykkÀÀn sarjasta. Nimenomaan saa ajatukset ihan muualle. Minua siinĂ€ ei Ă€rsytĂ€ mikÀÀn, Johannasta pidĂ€n erityisesti. LĂ€mmin ja kypsĂ€n oloinen, herttainen ja kaunis. Ăidillinen myös.
Opinnot kÀyty sÀngyssÀ ryppynaamaisen ohjaajan toimiessa opettajana.