Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri onkin miljonääri

Vierailija
20.07.2022 |

Lapsuudenkaverin kanssa on pidetty yhteyttä vuosikymmenet ja tavatta vuosittain, kun hänon Suomessa käymässä. Olen ymmärtänyt, että on hyväpalkkaisessa duunissa, kuten puolisonsakin. Tänä vuonna vihdoin pääsemme koronan lykkäämään reissuun. Kävi ilmi, että asuvat miljoonakaupungin arvoalueella. Koko historiallisen kerrostalon kerros heillä. Elokuvahuone, useita kylpuhuoneita, makkareita toistakymmentä, 24 paikkainen ruokapöytä. Piti stalkata- samalta kadulta irtoaisi kaksio puolellatoista miljoonalla. Tuo kämppä on varmaan kymmenen miljoonaa. Alkoi pyöriä mielessä, että miltä näyttää meidän haltex-katot ja laminaattitasot....

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkkuni soitti minulle ja kyseli että olenko kuullut ison uutisen. Ihmettelin että en ole tainnut kuulla mitään isoa uutista suvusta. Serkku hehkutti kuinka tätimme oli voittanut lotossa päävoiton. Nyt tuli sukuun ensimmäinen miljonääri. No en hennonut sanoa serkulle että olin kuullut asian mutta en vain pitänyt sitä isona uutisena. Enkä oikaissut sitäkään että kyllä suvussa oli jo useampi miljonääri (sisaruksissani) mutta he eivät vaan mainosta sitä muille. Olin hyvin tyytyväinen että potti osui köyhälle tädilleni joka todellakin tarvitsi ja osasi käyttää rahat järkevästi.

Apn kuvailusta asunnosta olisin ollut että wau. Mahtava asunto. Mutta ei herättäisi minua vertaamaan sitä meidän omaan taloon. Olisin edelleen tyytyväinen velattoman normaalin omakotitalon asukas. Mielummin niin kuin kerrostalossa ja todennäköisesti isoissa veloissa. Tai vaikka ei olisi velkaakaan niin silti en haluaisi kerrostaloon vaikka olisi kuinka hieno asunto tahansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä