Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

en tiennyt kumpi on lapseni isä-testit piti tehdä:)

Vierailija
20.10.2006 |

tuli vaan mieleen tuolta alempaa galluppi:)

päivät kyllä siltä hedelmöittymisajalta on hyvin muistissa, kun mietin pääni puhki etä kumpi.. sunnuntaina olin j: n kanssa, tiistaina toinen j kävi vain nuolemassa, ja keskiviikkona olin p: n kanssa.

eli kolme miestä kolmessa päivässä, mutta yksi oli pois laskuista kun oli pelkkä suusexi.

jeps, ja vapaa nainen olen, että mitään moralisointia siitä on turha aloittaa.

no-- toki, kaikki kolme miestä olivat varattuja. elämä on:))

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

varattujen kanssa ilman ehkäisyä, sepä somaa.

Vierailija
2/10 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ukot onkaan luuranneet!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri siihen aikaan minulla oli 3 eri muuta lääkitystä päällä lisäksi, ja näiden summana, ehkäisy ei toimiut. että se siitäkin moralisoinnista:)

ja ei muuten ollut kyse mistään mielialalääkityksestä;))) vaan ihan normaaleihin vaivoihin.

Vierailija
4/10 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä tämä vaan on ihan tosielämää eikä mitään trollittelua.

-ap jälleen

Vierailija
5/10 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kait sä otit maksun niiltä miehiltä?

Vierailija
6/10 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kehunut, kunhan tuli mieleen alempana olevasta ketjusta.

ja ei, en ottanut maksua, koska en ole huora. minulla vain oli pitempiaikaiset suhteet kaikkiin kolmeen. tätä nykyä kahteen.

ja maksuna en pitänyt matkoja ja illallisia, lahjoja, ne kuuluvat normaaliin suhteeseen. eikös jokainen mies vaimolleen/rakastattarelleen anna lahjoja, ilman että se on maksua seksistä? vai saatko sinä aina korun, kun levität haarojasi, ja olet yhdistänyt asiat... hmmmm.. seksi... koru... ? ;)))

Vierailija
7/10 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänne vantaa suuntaan kun tulet, niin tavataan kaffepannun ääressä. tarjoan pullat myös, kunhan lupaat, ettet tukehdu siihen kun tajuat tarinan olevan tosi:))

Vierailija
8/10 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koloistaan ja rupeaa hommiin.

Vierailija
9/10 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jo melko varma että olet eräs naapurini täältä Espoosta joka myös tykkää kehuskella sillä että on hankkinut lapsen varatun miehen kanssa ja on oikein dna testit tehty ja kaikkea että sillä tavalla, no ainakin teillä on yhteistä se että kumpikaan ette näytä tajuavan että se on hieman noloa saada lapsia varatuille miehille ja vielä nolompaa joutua otattamaan ne dna testit!

Vierailija
10/10 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäs sinä noloa olisi?

taidan nyt mennä nukkumaan tuonne lapseni viereen, joka on kenties sinun miehesi. ?