Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidättekö naiset miehestä joka tekee kaiken itse vai miehestä joka hankkii kaiken valmiina?

Vierailija
20.07.2022 |

Kumpi? Mies joka maksaa palveluista ja asioista vai miehestä joka tekee lähes kaiken itse esim. auraa pihan talvella, nikkaroi, kokkaa, vaihtaa autoon renkaat itse. Perustelut haluan kuulla.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvostan itse tekemistä kaikissa sukupuolissa. Perusvika tän päivän ihmisissä on just se että ei osata mitään itse.

Maailma muuttuu. Käytän aikaani mielummin itseäni kehittäviin asioihin kuin esim siivoukseen, remontointiin, ruuanlaittoon, jne. Arvostan esim pienyrittäjiä, jotka edes yrittää hankkia itselleen sen elantonsa.

Voin olla satavarma ettet osaa remontoida mitään, korkeintaa aivan vähän mutta se ei riitä mihinkään.

Vierailija
22/22 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihailen kädentaitoja, mutta arvostan eniten miestä, joka osaa harkita, milloin kannattaa tehdä jotain itse ja milloin ei. Joskus on tilanteita, että kannattaa teettää jokin asia, vaikka olisi itse alan ammattilainen. Parasta on siis tilannetaju. Ja vaikka ihailen kädentaitoja, en arvostele miehiä sen mukaan, mitä he osaavat tai eivät. Se ei siis vaikuta suhteen muodostumiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi