Te, jotka olette naimisissa! Onko se sen arvoista?
Jos voisit mennä ajassa taaksepäin, menisitkö nyt naimisiin?
Kommentit (31)
20v yhteistä taivalta ja vuodesta 2007 oltu naimisissa. Edelleenkin tahdon !
Kyllä menisin. Ja nimenomaan sitoutumisen ja yhdessä kasvamisen kautta, enkä vaatimuslistojen kanssa.
Erillisinä, mutta yhdessä.
Olen harkinnut asiaa. Mutta toistaiseksi ei olla menossa.
Vierailija kirjoitti:
Miehen kanssa asuminen (avioliitto tai ei) on kyllä pahin vankila mihin nainen voi itsensä laittaa.
En menisi enää toisten naimisiin, en edes muuttaisi miehen kanssa enää yhteen.
Rakkaus säilyy pitempää kuin ei joudu siivoamaan miesten sotkuja, kuunnella sitä ainaista karjumista peleille, pæska ei käryä vessassa ja kun ei tiedä mille kaikelle se mies taas rünkkaa.
Juurikin näin.
Kyllä on. Ja kyllä menisin nykyisen mieheni kanssa naimisiin.
Eksäni kohdalla naimisiinmeno olisi pitänyt jättää välistä. Ja tietty myös koko yhdessäolo.
Ei enkä menisi mieheni kanssa naimisiin. Se oli täydellinen virhe.
Avioliittomme on onnellinen, vaikka tienaan melko vaisusti. Tai...en siis tienaa ollenkaan. Asuntokauppa tuotti tosin taskurahaa. Mutta Suomessa rahat lähtee äkkiä. Ja minä olen ollut nuuka n. 45 v.
Jos voisin menisin mielelläni uudestaan naimisiin
saman sulhasen kanssa kuin 28 vee sitten 💍
Vierailija kirjoitti:
Miehen kanssa asuminen (avioliitto tai ei) on kyllä pahin vankila mihin nainen voi itsensä laittaa.
Rakkaus säilyy pitempää kuin ei joudu siivoamaan miesten sotkuja, kuunnella sitä ainaista karjumista peleille, pæska ei käryä vessassa ja kun ei tiedä mille kaikelle se mies taas rünkkaa.
Tämä totta.
Paitsi minä ryhdyin selibaattiin, en enää ikinä anna miehen kajota kehooni.