Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi poliisit ovat niin naisten suosiossa?

Vierailija
20.07.2022 |

Jos mies on ammatiltaan poliisi ja vielä suht hyvännäköinen niin saa naisia kymmenittäin ja aina on kauniita naisia suorastaan tyrkyllä..

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena jostakin kumman syystä minulla oli päähänpinttymä, että murhaajia pyörii joka puolella. Pelkäsin että sitten aikuisena kun liikuskelen kaupungilla, voin koska tahansa tulla murhatuksi.

Tämä ahdisti ja pelotti minua kovasti, kunnes oivalsin että menenkin poliisin kanssa naimisiin.

En vaivannut mieltäni miettimällä, kuinka sen poliisin saan ja kuinka hän minua suojaa 24/7.

Tämän pohjalta sanoisin että ovat turvallisia.

Ja kyllähän tämän päivän nuoret poliisit ovat myös komeita, hyväkuntoisia ja raamikkaita.

Ja lopuksi, enmennyt poliisin kanssa naimisiin, vaan rakastuin insinööriin 😄

Vierailija
22/36 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai näille persuille ja kokoomuslaisillekin löytyy naisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten harhaluuloa että sairaanhoitajan ammatti sinällään olisi vetovoimatekijä.

Vierailija
24/36 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole kaikkien naisten suosiossa. Itse otan mieluummin diplomi-insinöörin.

Vierailija
25/36 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten suosiossa? Minusta tuntuu, et ne on miesten suosiossa 😅

Vierailija
26/36 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valta kiihottaa.

Vierailija
27/36 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisit ovat jänniä, mutta eivät liian jännällä tavalla. Siitähän se suureksi osaksi johtuu.  Väkivalta, valta ja vaara sekä yht.kun.status kiihottaa yllättävän monia naisia. Poliisissa se toteutuu turvalliseksi odotetulla tavalla, toisin kuin liivijengien kanssa.  Sotilaat taas yhdistetään usein sadismiin ja puhtaaseen tap pamiseen, mikä ei ole sekään hyvä juttu osan mielestä vaikka sinänsä hyvien puolella olisivatkin.

Vierailija
28/36 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä enemmän suosiossa on rosvot. Siinä jää poliisit toiseksi.

Vierailija
29/36 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Univormufetissit ovat yleisiä. Siksi hoitsut kiinnostavat miehiä keskivertoa enemmän. Siltikin, vaikka hoitsujen työasu on vain miesten fantasioissa joku minimekko ja antoisa toppi. 

Ainakin omasta mielestä hoitajat on 1000 kertaa seksympiä niissä oikeissa työvetimissään, siis niissä housuissa ja paidoissa ja villasukissa, kuin jossain pokekaupan katalogin naamiaisasussa.  En osaa selittää, mutta joku juttu siinä vaan on!  Sama koskee ensihoitajia niissä t-paidoissaan ja työhousuissaan. 

Ei se asusta kiinni ole, paitsi lentoemännillä. Samoin pollari, vartija ja sotilasasuiset naiset kiinnittää kyllä huomion positiivisella tavalla.

Vierailija
30/36 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

OT: Lentoemännistä tuli mieleen, että satuin kerran näkemään lentokentällä, kun Qatar Airlinesin lentoemännät odottelivat lentoaan. Heillä lienee aika korkeatasoiset ulkonäkövaatimukset jo hakiessa, ja jokaisella oli todella huoliteltu olemus. Jotenkin häkellyin nähdessäni heidät, he olivat niin uskomattoman kauniita jokainen. (Ja ihan heteronainen olen, jos joku taas päättää kuvitella minut mieheksi.)

Vierailija
31/36 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistavaa olisi jos puoliso olisi kyttä. Aina saisi kuulla "minä olen laki" ja "älä kävele punaisia päin tai saat sakot" älä tee sitä ja tätä koska "olen kyttä ja olen laki".

Vierailija
32/36 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvässä kunnossa olevia itsevarmoja miehiä. On tässä mysteeri. 

Vierailija
33/36 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se auktoriteetti, miehen voimakkuus ja miehen tarjoama turvallisuuden tunne, mikä kiihottaa.

N28

Vierailija
34/36 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että ammatin rehellisyys ei monillakaan riitä privaattielämään asti.

Mikä ammatin rehellisyys?

Vierailija
35/36 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan moni niistä aika hyvännäköinen. Varsinkin ne nuoremmat on vielä monesti hyvässä kunnossa ja sitten vielä ne vaatteet päälle. En puolisoksi kuitenkaan ottaisi kun aina saisi pelätä mitä sille tänään tapahtuu, mutta kiva niitä on katsella.

Vierailija
36/36 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisit stalkkaaa minua, mutta miehenä en syty siitä. Ne itse ehkä kiihottuu?