Mitä kaikkea voi pestä höyrypesurilla?
Meillä on laattalattiat ja ostin Kärcherin SC3 höyrypesurin. Oon tosi tyytyväinen, tulee puhtaat lattiat. Mitä muuta voisin höyrypestä? Ainakin kylpyhuoneen ja ikkunat (siihen on oma lisäosansa). Mitä muuta? Parhaat vinkit kehiin!
Kommentit (16)
Sinä tuoteselostus on myös ohjet mihin muuhun voi sitä käytää,Kuin mitkä lattiapinnat kestä höyryn tai materialit huonekalut,vaateet ym,Jokaiselle materiaalille on oma kankainen vastavaa kuin on moppi liinat.
Vierailija kirjoitti:
https://www.familyhandyman.com/list/11-brilliant-ways-to-use-a-steam-cl…
Hyviä vinkkejä! Kokeilen ainakin astianpesukoneen puhdistukseen. Liesi oli listalla muutenkin. Puhdistuiskohan uuni kuten tuossa listassa luvataan. Meidän uuniin on kyllä pinttynyt vaikka mitä likaa ja rasvaa...
Yksi patja pääsee myös höyrypesuun nyt kun kesällä kuivuukin nopeasti.
Itse pestiin kerran koira kuumapainepesurilla ja näytti tykkäävän
Rannekellot halvalla - www.vuodenmies.com
Vierailija kirjoitti:
Jauhenlihan
Ketä muka enään pesee jauhenlihan pesurilla?
Meilläkin on joku pesuri, höyryä siitä ainakin tulee, ja siihen kun laittaa sellaisen pienen suuttimen, niin saa esim. wc-pytyn sisältä sieltä reunojen alta suhutettua paskat pois. Kun muutettiin tähän kämppään, niin mies pesi, ja voi stana kun vieläkin oksettaa se kuona mikä sieltä valui. Ja laatat puhdistuu.
Vierailija kirjoitti:
Meilläkin on joku pesuri, höyryä siitä ainakin tulee, ja siihen kun laittaa sellaisen pienen suuttimen, niin saa esim. wc-pytyn sisältä sieltä reunojen alta suhutettua paskat pois. Kun muutettiin tähän kämppään, niin mies pesi, ja voi stana kun vieläkin oksettaa se kuona mikä sieltä valui. Ja laatat puhdistuu.
Hyvä idea. Me muutettiin myös juuri. Täällä kyllä kävi siivoojat, joten toivottavasti ei valu ihan yhtä paljon kuonaa kuin teillä. Tai ehkä mäkin nakitan miehen tuohon hommaan.
Vierailija kirjoitti:
Jauhenlihan
Sen mä pesen ihan vaan fairyllä niin saa kemikaalitkin kaupan päälle!
Kylpyhuone pesty. Saa nähdä kauanko mun innostus riittää :D
Onko kärcherin höyrypesuri hyvä ja onko kokemuksia lidlin tekstiilipesurista
Ilmeisesti lapsen. Joku mies teki niin keväällä.
1. Pese kullisi. Vähän kuin saunassa kävis.
2. Ota kamu seuraksi niin voi syntyy jännii fiiliksii teille ja kyrvillenne.
Perseen