Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aion laittaa saman juhlamekon uudestaan juhliin, missä on samat ihmiset kuin edellisissä

Vierailija
20.07.2022 |

Mitäpä siihen sanotte? Oli vieläpä sellainen mekko mitä kehuttiin kovasti, eli ei varmasti jää huomaamatta.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noloa! Varmasti puhuisin muiden kanssa siitä, että oletko niin köyhä, että ei voi edes kahta erilaista mekkoa ostaa.

Minun isomummoni (ruustinna) aikaan todellakin ajateltiin noin. Hänen perujaan on ruotsinkielinen naisten opas, kuinka asustaa sama mekko monella eri tavalla että vaikuttaisi olevan joka juhlissa uusi mekko käytössä.

Vierailija
22/34 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen päättänut, etten osta enää yhtään mekkoa, niitä on 10 kaapissa ja sieltä löytyy joka tilaisuuteen ainakin yksi.

Vierailija
24/34 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkkuni, sisarukset, meni tahoillaan naimisiin, välissä tais olla 2 vuotta. Olin samalla mekolla (ja kengät sekä laukku) molemmissa häissä, vyö ja korut oli erilaiset. Ei kukaan kommentoinut mitään.

Vierailija
25/34 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään ongelmaa asiassa, tee vain niin! Itse olen viime vuosina ruvennut hamstraamaan mekkoja niin, että voisi joka juhlaan laittaa uuden, mutta ostankin mekot vähän käytettynä, eli kierrätän, on ekologista ja edullista. Toki isompi vaatekaappi piti hankkia myös...

Vierailija
26/34 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän aina samaa. Ei ole ongelmaksi muodostunut.

Vierailija
27/34 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisihan asusteet (ja kengät) olla erilaiset?

Miksi?

Vierailija
28/34 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Serkkuni, sisarukset, meni tahoillaan naimisiin, välissä tais olla 2 vuotta. Olin samalla mekolla (ja kengät sekä laukku) molemmissa häissä, vyö ja korut oli erilaiset. Ei kukaan kommentoinut mitään.

Toisten pukeutumisen kommentointi etenkin juhlissa on sivistymätöntä käytöstä.

Vierailija
29/34 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisten pukeutumisen kommentointi etenkin juhlissa on sivistymätöntä käytöstä.

Rakas lapsi se ei tarkoita etteikö sitä silti tapahtuisi :D

Vierailija
30/34 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rohkea olet!

Kiitos! Siellä sitten toimitusjohtajat ja menestyneet sijoittajat lentäjä-lääkärirouvineen voivat ihmetellä, että onko meille tullut konkurssi. ap

Tuskin. Useimmat työkseen juhlivat ihmiset - eli juuri nuo joista puhut - kun käyttävät samat vaatteet moneen kymmeneen kertaan.

Vierailija
31/34 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisihan asusteet (ja kengät) olla erilaiset?

Samaa olin tulossa ehdottamaan, esim. eri väriä kuin viimeksi, erilaiset korut ja kampaus.

Vierailija
32/34 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on melkein joka juhlissa sama mekko. Pukeudun mielelläni juhlavasti juhliin, mutta en näe mitään järkeä väkisin hankkia uusia vaatteita vain siksi, että ne olisivat erilaisia tai kaipaisin enempää vaihtelua, kuin ne juhlat itsessään. Klassinen, kaunis ja itselleni sopiva juhlavaate kestää minulla vaikka lopun ikää, koska käyttökertoja tulee niin vähän muutenkin.

Vierailija
33/34 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rohkea olet!

Kiitos! Siellä sitten toimitusjohtajat ja menestyneet sijoittajat lentäjä-lääkärirouvineen voivat ihmetellä, että onko meille tullut konkurssi. ap

Tuskin. Useimmat työkseen juhlivat ihmiset - eli juuri nuo joista puhut - kun käyttävät samat vaatteet moneen kymmeneen kertaan.

Minustakin on ilmeisesti tulossa sellainen, kun alan käyttämään arvokkaat juhlavaatteet useaan kertaan!

Vierailija
34/34 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeäisin olla seuralaisenasi, jos ei juhliin pysty sen vertaa satsaamaan niin parempi pysyä poissa.Ei pidä ihmetellä jos kutsut harvenevat. Voisin olettaa että loisit jonkun avekkina ja saat kutsut sitä kautta. Vai onko kutsu johonkin mummokerhon puutarhailtaan? Silloin ei tarvitsekaan välittää kun ei ole oikea juhlatilaisuus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme