Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko vaimon aikuisten lasten kanssa pakko olla tekemisissä?

Vierailija
20.07.2022 |

Meillä ei ole yhtään yhteistä puhuttavaa vaimon aikuisen tyttären kanssa, vaikkei väleissä mitään vikaa olekaan. On siis sellaiset asialliset välit.

Mutta jos tämä vaimon lapsi perheineen tulee vaikka vaimon luona käymään, niin onko minun pakko olla paikalla? Loukkaantuuko vaimo jos sanon, etten välittäisi olla hänen lapsensa kanssa tekemisissä?

Meillä on sellainen tilanne, että olemme naimisissa, mutta emme vielä asu yhdessä. Yhteistä elämää on takana jo useita vuosia.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimosi elämän tärkeimmät ihmiset, etkä halua olla heidän kanssa tekemisissä. Minä pahoittaisin ainakin mieleni, jos mies ei haluaisi. Mutta kysy vaimolta suoraan, mitä mieltä on. Varmaan parempi kuin tuntemattomilta palstailijoilta kysellä.

Vierailija
2/8 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu vaimosi kanssa? Eihän sitä kukaan muu voi tietää :)

Minusta on ollut ihanaa mökkeillä perheen kanssa niin, että vain isäni on paikalla. Koen hänen puolisonsa yhä ulkopuoliseksi, vaikka he ovat olleet naimisissa jo yli 30 vuotta. Ei minulla mitään häntä vastaan ole, mutta vieras mikä vieras.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä ensimmäisen vastaajan kanssa. Vaimosi lapset olivat jo hänen elämässään ennen sinua, joten pientä kunnioitusta vaikka et niin välittäisikään.

Vierailija
4/8 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

höpö höpö taas

Vierailija
5/8 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesit lapsista! Katso itseäsi peiliin.Miltä sinusta tuntuisi lapsena, olla samassa asemassa? Jos äitisi mies hyljeksi sinua`?

Vierailija
6/8 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään ole pakko ellet asu edes vaimon kanssa yhdessä. Voi olla vaimollekin mukavampaa keskittyä vierailun ajan lapsensa perheeseen. Puhu tosiaan vaimosi kanssa.

Vierailija
7/8 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaimon tytär voi kokea ihan samoin ja olisi vain hyvillään, jos et olisi paikalla.

Onko tuosta pakko varsinaisesti edes puhua tai ainakaan sanoa vaimolle ettet halua olla tekemisissä hänen lapsensa kanssa?

Sanot vaan, että on muuta menoa/haluat omaa aikaa tms. etkä ole tulossa paikalle.

Ei ole mielestäni mitään velvollisuutta osallistua kumppaninsa perhe-/sukutapaamisiin, etenkin jos on vasta kypsemmällä iällä solmittu suhde eikä edes asuta yhdessä.

Vierailija
8/8 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy vaimolta. Omat lapseni asuvat vielä kotona, miesystävän kanssa emme asu yhdessä. Olen akna onnellisimmillani, jos olemme kaikki yhdessä. Miehen kanssa kaksin on lapsia ikävä ja lasten kanssa keskenään kaipaan usein miestä. Sinun tilanne toki eri, koska vaimo ei asu lasten kanss. Tuossa tilanteessa saattaisin itsekin haluta olla keskenään lasten kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän