Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko helsinkiläisen ja maalaisen parisuhde onnistua?

Vierailija
20.07.2022 |

Ainakin meidän suhteessa maalainen koko ajan haukkuu Helsinkiä ja helsinkiläisiä.

Sanasto:

* maalainen = asuu alle 50 tuhannen asukkaan kaupungissa

* helsinkiläinen = asuu Helsingissä, Vantaalla, Espoossa tai Kauniaisissa

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi

Vierailija
2/12 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo aloitus. Olen kotoisin 5000 asukkaan pitäjästä ja olen elänyt 10 vuotta elämääni helsinkiläisen kanssa. Mieheni on varttunut kantakaupungissa. Ei kai syntymäpaikka kerro ihmisestä paljoakaan. Meidät määrittelee muut seikat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee trolli kuuseen.

Vierailija
4/12 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outo aloitus. Olen kotoisin 5000 asukkaan pitäjästä ja olen elänyt 10 vuotta elämääni helsinkiläisen kanssa. Mieheni on varttunut kantakaupungissa. Ei kai syntymäpaikka kerro ihmisestä paljoakaan. Meidät määrittelee muut seikat.

Se on palstan vakitrolli joka jaksaa tehdä näitä Helsinkiprovoja. Luultavasti muitakin provoja mutta Helsinki on yksi pysyvä aihe.

Vierailija
5/12 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään tapauksessa voi onnistua. Kaatuu jo kielimuuriin. Tämänhän halusit kuulla?

Vierailija
6/12 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai maalainen asuukin kaupungissa.

Mitäs ne on jotka ei asu missään kaupungissa. Supermaalainen 🤔

Vierailija
7/12 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on palstan vakitrolli joka jaksaa tehdä näitä Helsinkiprovoja. Luultavasti muitakin provoja mutta Helsinki on yksi pysyvä aihe.

Ei tämä ole mitään provoa vaan kysymys tuli mieleen, koska minun parisuhteessani tuntuu, että maalainen vihaa Helsinkiä ja helsinkiläisiä niin paljon, ettei suhteesta välttämättä tule mitään.

Vierailija
8/12 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vantaalla asuva helsinkiläinen..hmmm

Vierailija
9/12 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kun yrittäisi naittaa neaderthalilaista ja homo sapiensia. Ei onnaa.

Vierailija
10/12 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tämä ole mitään provoa vaan kysymys tuli mieleen, koska minun parisuhteessani tuntuu, että maalainen vihaa Helsinkiä ja helsinkiläisiä niin paljon, ettei suhteesta välttämättä tule mitään.

No vika on sitten teidän parisuhteessa.

Vierailija
11/12 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai maalainen asuukin kaupungissa.

Mitäs ne on jotka ei asu missään kaupungissa. Supermaalainen 🤔

Pikkukaupungeissa asuvat ovat perusmaalaisia ja ihan kokonaan kaupunkien ulkopuolella asuvat ovat tosimaalaisia.

Vierailija
12/12 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö.

Ei tuollainen aloitus ole mikään muu kuin provo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme