Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

että mua hävetti

Vierailija
20.10.2006 |

paskoin synnytyksessä :( :( ponnistusvaihe vaan iski niin yhtäkkiä (aukes 5cm parissa minuutissa) etten voinut sille mitään, olin ihan ilokaasupöllyissä muutenkin kun sattu niin perkeleesti. onneksi mies ei ollut silloin siinä. ja kätilö vaan nopsaan siisti pedin. mutta vieläkin hävettää :(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka eihän se mitenkään kivaa ole itselle :-)

Vierailija
2/6 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaan, että ei kannata siitä kertoa muille. Mun serkkutyttö (25 vee) synty paskan kera ja on saanut siitä kuulla ilkkumista ja ivailua koko ikänsä. Varmaan vielä kuulee moneen kertaan elämänsä aikana ton muka " hauskan" jutun :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kerrottiin että jos huudat kivusta niin pitää synnytyksen jälkeen mennä pyytämään anteeksi.

-- joten vaadin epiduraalin

Vierailija
4/6 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä varmasti ole ensimmäinen enkä viimeinen paskoja, jonka kätilöt ovat urallaan tavanneet. :D

Vierailija
5/6 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oman miehen aikana? Ihmettelen, miten yleensä kehtaatte synnyttää miehen aikana jos tällainen hävettää? Mitä sillä on väliä, mitä sieltä tulee?? ihan luonnollinen juttu. meillä ainakin istutaan vessassakin välillä ovet auki.

Vierailija
6/6 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aina sanotaan, että ei ne kätilöt siihen mitään huomiota kiinnitä niin näköjään kiinnittää kumminkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi