Mulla on tosi paha olla mursun kuoleman takia...
Se oli varmasti ihan hirveän hädissään, että minne on eksynyt. Ja sen sijaan, että olisi löytänyt tiensä takaisin kotiin, se nääntyi ja kuoli...
Kommentit (49)
Ei pitäisi antaa mursunkaan menehtyä nälkäkuolemaan :(
Vierailija kirjoitti:
Ilmastonmuutos ja 1000 kuollutta vanhusta Espanjassa ei haittaa kuitenkaan
Miten nämä asiat liittyy nälkiintyneeseen mursuun?
On aika jännä ajatus, että "pikkuasioita" ei saisi surra koska maailmassa on isompiakin asioita. Muista sinäkin sitten olla kitisemättä kun puoliso jättää tai saat potkut, ihmiset Afrikassa nimittäin kuolevat nälkään!
Vierailija kirjoitti:
Ei pitäisi antaa mursunkaan menehtyä nälkäkuolemaan :(
Ei se suostunut syömään kaloja, joita sille tarjottiin. Oli tosiaan sairas, hämmentynyt, eksynyt ja iäkäs villieläin. Täysin väärässä sinilevän puurouttamassa elinympäristössä. Parempi loppu tämä oli kuin että olisi kuollut siihen rysään tai talon pihalle.
Kuinkahan kauan se jo ehti kärsiä ja riutua tätä ennen?
Miten siirtoon on mennyt noin kauan aikaa 8 nukutettu, 01 jälkeen kuollut, ollut edelleen nukutettunu.. Mursu ei kestänyt pitkää nukutusta.. Ei tuo matka nyt ollut kovin pitkä, yli 5h meni siirtoon??
Vierailija kirjoitti:
oli oman lajinsa tutkimusmatkailija ja seikkailija.
Kiitos, tästä kommentista tuli oikeastaan aika lohdullinen mieli.
Suosittelen terapiaa ja pian.
Itkettääkö sinua samalla lailla ne kymmenet muut joka päivä kuolevat mursut vaiko vain tämä yksi, joka oli roskalehtienkin etusivuilla?
Itse suren poroa, joka on tässä mun lautaselle.
Kiitos uhrauksesta.
Huomenna syön lampaan, suren jo lampaan puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ei voisi vähempää kiinnostaa yksi kusinen mursu. Hyvä että kuoli pois ennen kuin siihen ehdittiin kippaamaan yhtään enempää veronmaksajien rahoja.
T a p a ittes, niin maailma on edes hetken verran vähän parempi paikka.
Ei ole, mutta tuon paskamursun kuoltua Suomi on taas vähän parempi paikka.
Mä oon taas helpottunut mursun puolesta, kun pääsi kärsimyksistä.
Levätköön nyt rauhassa.
Hyvä että kuoli nin loppuu ne jutut. Osanotot aapeelle.
Minä kerroin ukolleni, että ei pidä lähteä etelään humputtelemaan noin vain. Ei hän minua kuunnellut. Nyt sitten kävi niin kuin kävi.
Ukkoni oli kiva mursu, mutta umpiluupäinen. Ei osannut syödä muilla mailla kuin olisi pitänyt. Siitä olen surullinen.
Lopettakaa tämä meuhkaaminen.
Terveisin, Rouva Mursu.
Vierailija kirjoitti:
Itkettääkö sinua samalla lailla ne kymmenet muut joka päivä kuolevat mursut vaiko vain tämä yksi, joka oli roskalehtienkin etusivuilla?
Luultavasti mursun kohtalo satuttaa mua sen takia niin kovasti, että tiedän, millaista on olla ihan totaalisen yksin. Mulla kun ei ole omaa perhettä, eikä oikeastaan ketään, joka välittäisi minusta oikeasti. Ajattelen sen mursunkin olleen tosi yksinäinen, vähän niin kuin minä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattele että se oli jo vanha ja dementoitunut (eläimilläkin on dementiaa) ja oli luonnollisen elämänsä lopussa muutenkin. Eipähän joutunut minkään miekkavalaiden elävältä repimäksi tms.
Nii-in, sellaistakin varmasti tapahtuu. Mulla on hirveän herkkä luonne, mitä tulee eläinten kärsimyksiin. Jotkut vanhatkin jutut saattavat vaivata mua vielä vuosienkin päästä:(
Ap
Samat sanat.
M.
Aina tulee näitä random yksittäisiä eläinstooreja. Cecil-Leijona, Harambe-Gorilla, Mursut yms..
Villieläimiä kuolee luonnossa jo pelkän asutuksen vuoksi. Itkettekö joka kerta, brassit polttaa metsää, jotta voi myydä karjatuotteita kiinalaisille. Monta lajia katoaa päivittäin pelkästään sieltä?
Myös tuskin kysytte mielipidettä eläimiltä, jotka päätyvät lautaselle, jotta voitte kasvattaa läskejänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itkettääkö sinua samalla lailla ne kymmenet muut joka päivä kuolevat mursut vaiko vain tämä yksi, joka oli roskalehtienkin etusivuilla?Luultavasti mursun kohtalo satuttaa mua sen takia niin kovasti, että tiedän, millaista on olla ihan totaalisen yksin. Mulla kun ei ole omaa perhettä, eikä oikeastaan ketään, joka välittäisi minusta oikeasti. Ajattelen sen mursunkin olleen tosi yksinäinen, vähän niin kuin minä.
Ap
Ei jumalauta minkälaista vässykkää tämä maa päällään jaksaa kantaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattele että se oli jo vanha ja dementoitunut (eläimilläkin on dementiaa) ja oli luonnollisen elämänsä lopussa muutenkin. Eipähän joutunut minkään miekkavalaiden elävältä repimäksi tms.
Nii-in, sellaistakin varmasti tapahtuu. Mulla on hirveän herkkä luonne, mitä tulee eläinten kärsimyksiin. Jotkut vanhatkin jutut saattavat vaivata mua vielä vuosienkin päästä:(
Ap
En suosittele seuraamaan erästä porilais-lempääläläis pariskuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Miten siirtoon on mennyt noin kauan aikaa 8 nukutettu, 01 jälkeen kuollut, ollut edelleen nukutettunu.. Mursu ei kestänyt pitkää nukutusta.. Ei tuo matka nyt ollut kovin pitkä, yli 5h meni siirtoon??
Vastahan ne kymmenen aikaa pääsivät lähtemään Kotkasta. Ei liki tuhat kilosen mötikän siirtäminen käy, niinku v!+un pesu taloussaippualla. Ja korkeasaari on twiitannu mursun kuolemasta ennen yhtä.
Se on koomista, kun eläimistä yritetään tehdä ihmisiä.
Ihanku se muistelisi sen perhettä päivät pitkät masentuneena.
Tulee mieleen nämä typerät youtube videot missä koirat painaa tassulla nappeja ja tulee ihmisten ääniä.
Mietipä tätä ilmastonmuutostuhoa josta mursu oli vain pieni osa