Tallinkin maksu kyllä mennyt tililtä, mutta Tallinkin sivuilla näkyy, että matkavarausta ei ole maksettu. Voi vee sanon mä
Olin eilen maksamassa matkaa ja kun vahvistin maksun niin meni sivu jumiin. Ei näkynyt matkaa omissa varauksissa, mutta tänään se näkyy siellä ja lukee ettei ole maksettu. Tililtä on kuitenkin raha mennyt!
Tallinn chat ei ole tällä hetkellä käytössä ja puhelimessa yritin jo jonottaa. Laitoin, että soittaisivat takaisin, mutta ei se toiminto ollutkaan käytössä vaikka sitä tarjosivat! Kuinkahan nopeasti se matka sieltä peruuntuu jos luulevat, että sitä ei makseta? Käytin alekoodin tuohon, että meneekö sekin nyt sitten samalla ihan turhaan.
Aina jotakin takkua jonkun asian kanssa! Niin tyypillistä.
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Miten se voi näkyä omissa varauksissa jos "ei ole maksettu"???
Joko se varaus menee läpi tai sitten se ei mene.
No mistä mä sen tiedä?!? Matka näkyy omissa varauksissa ja lukee ettei ole vielä maksettu. Maksu mennyt kuitenkin tililtä. Kuten kerroin jo aloituksessa hyvin selvästi.
Koitan toiseen numeroon soittaa ja yli vartin kuunnellut tuota hiton laivapimputusmusiikkia. Välillä siellä sanotaan, että voi olla yhteydessä myös chatin kautta. No kun eihän se ole käytössä!
Millä maksutavalla maksoit?
Saattaa olla että menee pari päivää, että maksu rekisteröityy tallinkille.
Vierailija kirjoitti:
Millä maksutavalla maksoit?
Saattaa olla että menee pari päivää, että maksu rekisteröityy tallinkille.
Nyt maksu on onneksi mennyt! Tuli sähköpostiin nyt varausvahvistus ja menin katsomaan Tallinkin sovellukseen niin näkyy maksettuna matka.
Miten se voi näkyä omissa varauksissa jos "ei ole maksettu"???
Joko se varaus menee läpi tai sitten se ei mene.