Vau moni lahjakas Hanna-Maria Hintsa(os Seppälä) opiskelee lääkäriksi Italiassa
HM ei tyynyt opiskelemaan lääkäriksi Suomessa vaan opiskelee huippuprofessorien opissa lääkäketiedettä Italiassa. Respect!
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun tietääkseni siellä kyllä opiskelee ainoastaan yksi lahjakas Hanna-Maria Hintsa.
Puhelimella kirjoittaessa tulee helposti noita yhdyssanavirheitä. Luulisi, että lukija pystyisi päättelemään mitä kirjoittaja tarkoittaa ilman nälvimistä.
Imenytm*naa. I-kirjain (tai l ) ja välilyönti ovat tavattoman kaukana toisistaan näppäimistössä, joten ap:n on pitänyt tarkoituksella painaa välilyöntiä.
Ei vaan osannut tuota yhdyssanaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
moni lahjakas = useita lahjakkaita henkilöitä
monilahjakas = henkilö, joka omaa useita lahjakkuuksia
Ok. Ei sitten ollut muuta kommentoitavaa
Ei pilkkunnussija-akoilla ole aiheesta koskaan mitään sanottavaa. Siksi eivät pärjää työelämässäkään, koska eivät osaa keskittyä olennaiseen.
Hienoa, jos viihtyvät Italiassa/Milanossa. OnKyllä Italiassakin opiskellaan. Mies on vanhempi, mutta / jos he ovat onnellisia yhdessä, ei sen pitäisi ketään "häiritä!" Jos hänellä on mahdollisuus opiskella / tehdä sitä, mikä hyvältä tuntuu...mikäs sen parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Hienoa, jos viihtyvät Italiassa/Milanossa. OnKyllä Italiassakin opiskellaan. Mies on vanhempi, mutta / jos he ovat onnellisia yhdessä, ei sen pitäisi ketään "häiritä!" Jos hänellä on mahdollisuus opiskella / tehdä sitä, mikä hyvältä tuntuu...mikäs sen parempaa.
Jos herrasta an*aalise*ksi tuntuu hyvältä mutta Hanna-Marista ei, mites silloin??
Vau han na hin tsa on mo ni lah jakas. Ai van u peaa.
Italiassa ei ole yliopistoissa pääsykokeita. Saa itse valita mitä menee opiskelemaan ja minne.
Nainen haki Suomessa lääkikseen useaan otteeseen, ei päässyt. Meni Latviaan vai Liettuaan? kun ukko maksoi senkin. Lukuvuotena täytyy menestyä jos aikoo lukuja jatkaa, muuten tulee fudut. Luulen että naisella tulikin vaikeuksia selvitä opiskeluista, joten on helppo vaihtaa yliopistoa ja valehdella sitten muille. Ei hän valmistu lääkäriksi koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa jäädä lapset tekemättä, kun opiskelee vain ja ikääkin kohta 40v.
Vaikka lasten tekeminen olisi sinun elämäsi ainoa sisältö se ei tarkoita sitä että niin pitäisi olla myös kaikilla muilla.
Ei ole joo sinulla eikä suurimmalla osasta suomi-naisista, eikä edes miehistä.
Ei niin. Miksi se sinun vaginaasi hiertää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos herrasta an*aalise*ksi tuntuu hyvältä mutta Hanna-Marista ei, mites silloin??
Kuka nauttii mistäkin; se on jokaisen oma asia!
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuollaista edes pohdit?
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat siltä että naisen elämän sisältä on aina vain lapset...
Ap ei ainakaan yhdys sana osaamisellaan häikäise. Siinä meille varsinainen suppea lahjakkuus.
Vierailija kirjoitti:
Nainen haki Suomessa lääkikseen useaan otteeseen, ei päässyt. Meni Latviaan vai Liettuaan? kun ukko maksoi senkin. Lukuvuotena täytyy menestyä jos aikoo lukuja jatkaa, muuten tulee fudut. Luulen että naisella tulikin vaikeuksia selvitä opiskeluista, joten on helppo vaihtaa yliopistoa ja valehdella sitten muille. Ei hän valmistu lääkäriksi koskaan.
Kysyttiin lähdettä, vastaus: luulen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun tietääkseni siellä kyllä opiskelee ainoastaan yksi lahjakas Hanna-Maria Hintsa.
Puhelimella kirjoittaessa tulee helposti noita yhdyssanavirheitä. Luulisi, että lukija pystyisi päättelemään mitä kirjoittaja tarkoittaa ilman nälvimistä.
Ota automaattinen teksinsyöttö pois päältä ja katso: puhelin kirjoittaa täsmälleen, mitä tahdot. Ei tarvitse keksiä latteita tekosyitä kielioppinsa vajavaisuudelle.
Jos haluat ihmisten varmasti ymmärtävän mitä tarkoitat, ei kannata jättää lopputulosta ihmisten päättelykyvyn varaan, vaan ihan huolehtia siitä, että todellakin viestit, mitä tarkoitat.
Vierailija kirjoitti:
Faktahan se on , että 40v ei enää raskaudu ja saa tervettä lasta niin helposti. Naisen hedelmällisyys on rajallinen ja sitä paitsi ei oo tällöin enää oikeutta edes hedelmällisyyshoitoihin julkisella. Toki rahalla saa ja hevosella pääsee.
Tuosta tuli mieleen Atte Kalevan vaimo joka on 46v ja odottaa toista lasta.
Se kummastuttaa, että jotkut muistuttavat myös ettei voi saada tervettä lasta jos on yli 40v??
Kaikki jotka tiedän synnyttäneen lapsen 40- 50v välillä, ovat saaneet terveen lapsen. Heitä on kymmeniä tiedossani ja eivät kuulu mihinkään uskonlahkoon. Ja ovat raskautuneet luonnollisesti, ilman mitään " apuja".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei tule koskaan, vaihda puhelin parempaan.
Noille vaivoille on omat ketjut.
Kylläpä on kateellista ja pahansuopaa akkaa täällä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota automaattinen teksinsyöttö pois päältä ja katso: puhelin kirjoittaa täsmälleen, mitä tahdot. Ei tarvitse keksiä latteita tekosyitä kielioppinsa vajavaisuudelle.
Jos haluat ihmisten varmasti ymmärtävän mitä tarkoitat, ei kannata jättää lopputulosta ihmisten päättelykyvyn varaan, vaan ihan huolehtia siitä, että todellakin viestit, mitä tarkoitat.
Aika lahjaton täytyy lukijan olla jos yksi väärä välilyönti saa aivot noin solmuun.
Vierailija kirjoitti:
Eli ei päässyt Suomessa lääkikseen, joutui hakeutumaan muualle.
Suomessa lääkiksen pääsykoe on vaikea läpäistä, ja vaatii ihan erilaisia juttuja kuin lääkiksessä opiskelu. Täällä himmaillaan sisäänotettavien määrässä, vaikka "kaikki" tietää että lääkäreitä tarvittaisiin lisää - myös erikoistumaan tietyille aloille - ja se johtaa älyttömään pääsykoeseulaan.
En näe mitään järkeä siinä, että jotkut hakee useina vuosina peräkkäin ja kaikki muu elämä on holdissa sen aikaa. Just oikea ratkaisu lähteä ulkomaille, etenkin EU-alueelle jolloin pätevöityminen Suomessa on suht suoraviivaista.
PS. olen itse entinen kilpauimari ja myös HM:n uraa tuli aikoinaan seurattua. Muistaakseni oli koulussa hyvä oppilas, yli ysin keskiarvolla, ja tämä on monesti vanhoissa haastatteluissa tullut ilmi.
Hienoa, pääsee helpolla.
Pyllistää vaan iltaisin vanhalle herralle ja saa opiskella ilmaiseksi kaikki päivät