Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sorrutko huonoon tapaan letkassa tien päällä!

Vierailija
20.07.2022 |

Moni tunnistaa ärsyttävän ilmiön!
Puskurissa roikutaan kiinni,keinolla millä hyvänsä!

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on saman verran metrejä mitä on kilsoja tunnissa. Satasen nopeudessa sata metriä. Ja kyllähän te tiedätte mitä tapahtuu kun sitä pitää? Siihen tunkee aina joku väliin, kuvittelee reppana pääsevänsä nopeammin kun ajaa yhtä autoa edempänä. Sitten mä taas jätän turvavälin ja sama toistuu.

Vierailija
22/26 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu, missä madellaan. Jos kaikki joutuvat laskemaan ajonopeutta tietyömaan vuoksi se perseessä roikkuminen ärsyttää. Jos taas joku matelee alle aluenopeuksien letkan ensimmäisenä ymmärrän kyllä, että joku hätähousu ei kykene olemaan samassa vauhdissa mukana. En itse lähde ohittelemaan, enkä myöskään anna siihen takana roikkuvalle tilaa.  Kaikki kärsitään samasta matelijasta.

Teiden tukko. Et osaa ohittaa, siitä se johtuu.

Kuule, ennakointi milloin tilaa löytyy ja sitten tarpeeksi pieni vaihde silmään eli monesti nelosella lähtee kiihtymään jo mukavasti mut jos ei niin kolmonen.

Ohitustilanteessa unohdat se vitosen.

Automaatilla toki riittää kun polkasee kaasun ns pohjaan, kick down hoitaa homman.

Sujuvoittaa sunkin matkan tekoa kun ei tarvii kökkiä alinopeutta ajavan perässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on sellainen tapa että jos jostain syystä mietityttää että onko riittävä etäisyys edessä olevaan, niin.

Katson kun jokin maanmerkki, esimerkiksi tien viitta menee edessä ajavan ohi ja sanon mielessäni hitaasti "tur-va-vä-li" jos viitta ei ole oman auton kohdalla vielä, niin väliä on hyvin.

Olet vaarallkinen. Se on tur-val-li-suuus-vä-li

Todella V A A R A L - L K I N E N !

Vierailija
24/26 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku älykääpiö tulee kiinni, niin silloin pesen tuulilasin. Roiskis vaan takana ajavankin tuulilasille. Haitta se on pienikin haitta.

Mikä tässä on se haitta? Edes se pieni?

Jatkuva tuulilasin roiskelika? Jostain syystä useimpia se ei miellytä ja yrittävät sen aina putsata.

Niin?

Mulla on kyllä pyyhkijät mun autossa. Lasiin tulee pesunestettä, käytän pyyhkijöitä = puhdas lasi. Mitä useammin sen teet, sen parempi.

Vierailija
25/26 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. sinä köröttäjä ajat stana 100 alueella 80 ja 80 alueella 60. Kun se on niin turvallista ja sulla ei ole kiire mihinkään. Vedät pitkää letkaa. Aiheutat aivan turhia ohituksia. Meillä muilla ei ole aikaa/halua kuluttaa tunnin matkaan 1,5 tuntia.

Niinpä ajan ihan sun perseessä kiinni. Jos tajuaisit joko ajaa sitä mitä tolpassa sanotaan tai edes väistää välillä bussipysäkille, että muut pääsee ajamaan. Mutta ei, aika kuluu muiden kasvattamiseen. Ruiskuttelet pesunesteitä, vilkuttelet jarruvaloja, näyttelet käsimerkkejä. Jos tuonkin energian käyttäisi nilkan asennon korjaamiseen, niin liikenne olisi kaikille toimivampaa.

Minäminäminä.... voi vttu

Vierailija
26/26 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun egoni kestää ajaa myös letkassa, sekä kärjessä että myös muilla paikoilla. En siis hiillosta edellä ajavia, vaan voin aivan hyvin ajaa vaikka parikymmentä kilometriä satasen sijaan yhdeksääkymppiä. Perille pääsee niinkin. Ohi menen jos tulee selkeä ohituspaikka, jossa sen voi tehdä ilman huikeaa ylinopeutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi