Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä koko teillä menee Zarassa, ja toisaalta taas Citymarketissa?

Vierailija
20.07.2022 |

?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun kävin ostoksilla siellä niin 42 eli L. On voinut muuttua. Minulla on isot hartiat, niin usein takit eivät istu hartioista. Zaralla on mielestäni pientä kokoa. Housut 40.

Vierailija
2/18 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun kävin ostoksilla siellä niin 42 eli L. On voinut muuttua. Minulla on isot hartiat, niin usein takit eivät istu hartioista. Zaralla on mielestäni pientä kokoa. Housut 40.

Minustakin Zaran koot ovat hyvin pieniä, siksi kysyin. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan osta vaatteitani mistään Citymarketista!

Vierailija
4/18 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen xs-kokoinen enkä koskaan ole löytänyt tarpeeksi pientä vaatetta Citymarketista. Zaran vaatteissa menisi kaiketi M paitsi pituuden puolesta, jos sielläkään asioisin. Erikoisen pieniä kokoja heillä.

Vierailija
5/18 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Citymarket tilaa mitoittamillaan koolla suoraan Kiinasta vaatteet? Zaralla taas on espanjalainen mitoitus?

Olen muutamankin ylipainoisen ystäväni kanssa tuumannut, että emme mene ostoksille Zaraan, kun siellä ei mikään mahdu päälle. Ehkä nykyään asia on muuttunut.

Suomalaiset ovat myös omenalihavia. Espanjalaiset enemmän päärynöitä. Rasva kerääntyy reisiin ja lantioon. Tämä vaikuttaa vaatteen istuvuuteen.

Vierailija
6/18 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minustakin Zaran koot ovat hyvin pieniä, siksi kysyin. ap

Espanjalaiset ovat erimallisia kuin suomalaiset. Johtuu tästä. Perisuomalainen Nanso istuu, koska on suunniteltu suomalaiselle kropalle.

Suomalaiset ovat harteikkaampia ja rintavampia kuin espanjalaiset, joilla on kurvikkaampi vartalo. Rasvaa reisissä ja lantiossa. Vyötärö löytyy paremmin.

Vierailija
7/18 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Citymarket tilaa mitoittamillaan koolla suoraan Kiinasta vaatteet? Zaralla taas on espanjalainen mitoitus?

Olen muutamankin ylipainoisen ystäväni kanssa tuumannut, että emme mene ostoksille Zaraan, kun siellä ei mikään mahdu päälle. Ehkä nykyään asia on muuttunut.

Suomalaiset ovat myös omenalihavia. Espanjalaiset enemmän päärynöitä. Rasva kerääntyy reisiin ja lantioon. Tämä vaikuttaa vaatteen istuvuuteen.

Zaran vaatteet myös enemmän joustamatonta materiaalia? Puuvillaa jne. Oisko joustamaton vaate halvempi valmistaa kuin venyvä. Enemmän katetta.

Vierailija
8/18 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta mitään vaatetta mistään marketeista enkä varmasti ole ostanut mitään tuosta mainitusta Zarasta.

Eri vaatemerkkien ja valmistajien välillä kyllä on eroja.  Tavallisin ostamani koko on S ja 36. 

Vierailija
9/18 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osta mitään vaatetta mistään marketeista enkä varmasti ole ostanut mitään tuosta mainitusta Zarasta.

Eri vaatemerkkien ja valmistajien välillä kyllä on eroja.  Tavallisin ostamani koko on S ja 36. 

Nuorempana kävin usein ostoksilla Zarassa. Mutta olin hoikempi. Ehkä myös vanhemmiten vaatteen laatuvaatimukset ovat kasvaneet. Haluan mahdollisuuksien mukaan teknisiä ominaisuuksia vaatteille. Ja haluan myös, että vaate kestää aikaa ja kulutusta.

Vierailija
10/18 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole hetkeen käynyt Zarassa mutta silloin kun kävin niin miesten M oli yleensä istuvin. Citymarketista en ole ostanut muuta kuin teininä jotain verkkareita mutta voisin uskoa että vaatteet olisivat siellä keskimäärin väljempiä joten S saattaisi mennä (maybe)

Vierailija
11/18 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zarassa on pienemmät koot. Piti ostaa housuista koko 40 kun taas Kappahlista ostin farkut kokoa 36.

Vierailija
12/18 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös zarassa osa vaatteista ole isoa ja osa pientä mitoitusta? Välillä jopa xs tuntuu kaavulta ja joskus nipin napin mahtuu päälle.

Vierailija
13/18 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ostin Massimo Dutti kaupasta (suosittelen verkkokauppaa)  , tilaan yläosan M koska L on tosi iso. Riippuu vaatteesta . Zarassa M ja L , riippuu vaatteesta. 

Vierailija
14/18 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zarassa koko xl. Kuten kaikki muutkin kv-ketjut. En osaa sittarita sanoa, koska en olekoskaan sieltä mitään ostanut.

176 cm, 75 kg.

Vierailija
15/18 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin vastikään rantalomalla Espanjassa (lähinnä espanjalaisten suosimalla loma-alueella) ja eipä siellä lihavia juuri näkynyt. Isoäidit lastenlasten kanssa olivat max. kokoa 42, eli vähän "tukevia".

Vierailija
16/18 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sä vastasit tähän kysymykseen? Sun koko ei liity asiaan millään tavalla.

Vierailija
17/18 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minusta Zaran kokomitoutus ole mitään erityisen pientä, jos sitä ajat takaa.

Zarasta ostetaan se istuva pikkutakki ja Citymarketista ne lököttävät rönttöhousut mökille. Kumpikohan on sitä pienempää kokoa?

Vierailija
18/18 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Zaran koot ovat aika reilun kokoisia. Samaa luokkaa kuin HM.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi