RIP mursu! Kuoli matkalla Korkeasaareen
Kommentit (543)
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa täällä täytyy osata nukuttaa mitä vaan. Suomella on merirannikkoa pitkät matkat jonne voi eksyä vaikka mikä merinisäkäs tms.
Ja jollei osata niin aina voi kysyä tietoa sieltä missä osataan ;)
Mursujen nukuttaminen ei ole missään kovin tavallista.
Mursun nukutuksesta ja siirrosta vastuullisille pitäisi antaa potkut - näinkin yksinkertaisen operaation onnistuivat ryssimään perusteellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Nyt täytyy järjestää veronmaksajien laskuun isot hautajaiset, pystyttää haudalle iso mursun näköinen muistopatsas, josta tulee kansainvälien pyhäinvaelluskohde ja järjestetään koko maata koskeva esim. kuukauden mittainen suruaika.
Valtiolliset arvokkaat hautajaiset ja suruliputus koko maahan, jotta vältytään kansainväliseltä selkkaukselta.
Mursu-parka. Ensin näkee nälkää ja sitten tapetaan matkalla Korkeasaareen. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei voitu AJOISSA viedä Korkeasaareen? Ensin viikon ajan seurattiin, kun toinen hiljalleen nääntyi kuoliaaksi?
Kuka on vastuussa?
Näinhän se meillä ihmistenkin kanssa Suomessa. Katsotaan ja katsotaan, kunnes pääsee lääkäriin ja silloin on jo liian myöhäistä. Nim. merk. Kokemusta on
Sehän uiskenteli tyytyväisen oloisena ja siinä vaiheessa toivottiin että lähtee kotiin. Ei villieläimiä mennä heti havainnon jälkeen ottamaan kiinni ja viemään jonnekin.
Niin, sitä tarkkailtiin jo viikon ajan eikä tehty mitään, vaikka nähtiin sen olevan nälkiintynyt.
Syöksyhampaista saisi tehtyä muutaman hyvän puukonkahvan.
Tuli kyyneleet silmiin, kun luin uutisen. Mursuraukka. Toivoin niin, että mursu saataisiin kuntoon ja vietyä kotimerille.
Vierailija kirjoitti:
Mursu stressaantui, kun pihassa poliisiauto ja pelastusauto olivat ihan sen vieressä joutokäynnillä tuntitolkulla. Raahautui ääntä ja pakokaasua pakoon metsään.
Miksi ne autot piti pitää käynnissä?
Ja sitten se rekan peruuttaminen
PIIP PIIP PIIP PIIP PIIP PIIP PIIP PIIP PIIP PIIP PIIP PIIP PIIP PIIP PIIP PIIP PIIP PIIP PIIP PIIP
Valtiolliset hautajaiset!!!!!!!!!!!!!!!!!! Koko Suomi suree.
Villieläin se oli, ei sitä voinut kukaan enää pelastaa.
Vierailija kirjoitti:
Oli kyllä kumma, ettei mursua ruokittu jo Haminassa tsi Kotkassa.
Miten voitte olla näin typeriä. Mursu oli tekemässä kuolemaa. Minä olen helpottunut ja onnellinen että se pääsi pois eikä kärsi enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei voitu AJOISSA viedä Korkeasaareen? Ensin viikon ajan seurattiin, kun toinen hiljalleen nääntyi kuoliaaksi?
Kuka on vastuussa?
Sinä.
Miksi et erityisasiantuntijana hankkiutunut paikalle ja ottanut tilannetta haltuun?
Ei ole rajaa paljon mua v*tuttaa tällaiset kommentit. Aina kun jotain toimintaa ja lopputulosta aiheellisesti kritisoidaan, joku valopää tulee sanomaan että "tee itse paremmin'.
Katsokaas kun ihmiset erikoistuu eri asioihin ja sitä voisi olettaa että jos joku tituleeraa itseaan jonkun alan huipuksi niin tulokset myös puhuisi sen puolesta, ei aina voi olla sanomassa että parhaani yritin mutta se ei nyt riittänyt. Tätä tapahtuu Suomessa vähän korkeammalakin tasolla kuin yhden mursun kanssa.
Itse olen ainakin sellaisella alalla töissä että se on tulos tai ulos - eikä ole ollut tarvetta selitellä tai syytellä muita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on vastuussa?
Näinhän se meillä ihmistenkin kanssa Suomessa. Katsotaan ja katsotaan, kunnes pääsee lääkäriin ja silloin on jo liian myöhäistä. Nim. merk. Kokemusta on
Sehän uiskenteli tyytyväisen oloisena ja siinä vaiheessa toivottiin että lähtee kotiin. Ei villieläimiä mennä heti havainnon jälkeen ottamaan kiinni ja viemään jonnekin.
Niin, sitä tarkkailtiin jo viikon ajan eikä tehty mitään, vaikka nähtiin sen olevan nälkiintynyt.
Olisit menny pelastamaan.
Tällä mursu-uutisoinnilla kätevästi lakaistaan oikea asia maton alle kuten Uniper.
Sama mitä tapahtui kun lepakot kuolee tuulivoimaan ja samaan aikaan myytiin sähköverkot.
Milloin ymmärtätte kaasutuksen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli kyllä kumma, ettei mursua ruokittu jo Haminassa tsi Kotkassa.
Miten voitte olla näin typeriä. Mursu oli tekemässä kuolemaa. Minä olen helpottunut ja onnellinen että se pääsi pois eikä kärsi enää.
Heti alkoi tehdä kuolemaa kun suomalaiset asiantuntijat ja eläinlääkärit päästettiin mursun kimppuun. Surkeaa ja ammattitaidotonta sakkia koko porukka.
Vierailija kirjoitti:
Tuli kyyneleet silmiin, kun luin uutisen. Mursuraukka. Toivoin niin, että mursu saataisiin kuntoon ja vietyä kotimerille.
Voi hyvä luoja.
Tajuutteko miten se raukka olisi kärsinyt teidän pelastusoperaatioistanne.
Onnekdi kuoli js on nyy kivuton ja vapaa.
Hautajaiset kuin Evitalla. Kurjan maan pelastaja kuoli ennen aikojaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvä luoja.
Tajuutteko miten se raukka olisi kärsinyt teidän pelastusoperaatioistanne.
Onnekdi kuoli js on nyy kivuton ja vapaa.
Sinultakin heti henki pois 'nukutuspiikillä' jos mikä tahansa sairaus iskee. Etpähän kärsi sitten.
Rasvakerroksen ohentuminen ajoi mursun lämpimämpiin vesiin ja lopulta rannalle aurinkoon.
Se söi mursua...
Suomessa ei osata olla paikalla. Etäohjeilla mennään.