Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joka kuudes lapsi ei ole " isänsä" lapsi?!

Vierailija
20.10.2006 |

Yhdestä ketjusta tuon väittämän bongasin. Tietääkö joku, mihin tuo väittämä pohjautuu? Onko vasta tehty tutkimus aiheesta?

Tuntuu hurjalta, että joka kuudes lapsi olisi vieraissakäynnin tulosta! Miten miestään pettänyt ja siitä raskaaksi tullut voi kantaa tuollaisen salaisuuden sisällään?

Itse en varmasti pystyisi tuollaiseen valehteluun, en mitenkään.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä mistään muuta viitettä asiaan saa. Kun pyrin oikeustieteelliseen yli kymmenen vuotta sitten, niin pääsykoekirjassa oli myös joku määrä asiasta. Ihmettelin sen suuruutta jo silloin. Kyllä tämmöinen on ollut kauan jo tiedossa, mutta viimeaikoina vaan on taas tehty asiasta tutkimus. En muista lukemaa, mutta mietin ajatelleeni, että joka koululuokassa on siiis ainakin yksi.

Mielestäni dna pitäisi pakkotestauttaa synnärillä, jotta tämä epäkohta poistuisi. Todella väärin niitä miehiä kohtaan.

Vierailija
22/31 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kaikki minun 6 lastani on minun aviomieheni lapsia. Ja ne voi viedä kaikki vaikka dna testeihin. Koskaan en ole miestäni pettänyt vaikka yhteistä elämää onkin takana jo 17 vuotta. Edelleen superrakastunut mieheensä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolta löytyy artikkeli, jossa puhutaan 4%. Sen mukaan tutkimuksia on tehty ympäri maailmaa ja luvut ovat vaihdelleet aika paljon. 1 prosentista 30 prosenttiin. Tuo neljä olisi jonkinlainen mediaani.

Vierailija
24/31 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahat testiin yhteiskunnan kassasta. Samoista rahoista, millä muutkin rikolliset saadaan kiinni. On rikos valehdella noin oleellisessa asiassa.

Vierailija
25/31 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä sanomalehtiäkin kun on niin monentasoisia. En ihan raamatunsanana pitäisi jotain Iltalehmän hömppäpömppäjuttuja.

Jos jotain saarnaa absoluuttisena totuutena niin kyllä pitäisi olla vähän painavampaa todistusta kuin " sehän luki joskus jossain sanomalehdessä" .

Tuo allheadlinesin artikkelin 4% kuulostaa paljon uskottavammalle. Joka kuudes sen sijaan on ihan puppujuttua.

Vierailija:

Ettekö lue sanomalehtiä. Tuo tieto oli sanomalehdissä jo monta kuukautta sitten.

Vierailija
26/31 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mielestäni dna pitäisi pakkotestauttaa synnärillä, jotta tämä epäkohta poistuisi. Todella väärin niitä miehiä kohtaan.

Vierailija
27/31 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nämä " isät" ihmettele, jos lapsi on ihan oudon näköinen? Vaikea tietysti sanoa, mutta varmaan sellaisiakin tapauksia on.

Vierailija
28/31 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo siis kaikki asiallisia ja valideja tutkimuksia, esiintyvyys vain vaihtelee paljon maasta toiseen. Ja jos pitäisi veikata, niin Suomi tuskin on ihan alhaisimmasta päästä noissa luvuissa. Se olisi kyllä mielenkiintoista tietää, missä päin maailmaa tuo 30%. On kyllä aika huima luku.

Vierailija:

Tuo allheadlinesin artikkelin 4% kuulostaa paljon uskottavammalle. Joka kuudes sen sijaan on ihan puppujuttua.

Vierailija
29/31 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka kuudes siinä lehdessä. Kyllä minä pääsääntöisesti uskon lehdistöön täällä Suomessa. Mistä sinä luulet parhaan tiedon tulevan. Luetko vain vähintään väitöskirjatasoisia kirjoituksia ja tutkimuksia. Minun aikani ei siihen riittäisi.

Vierailija
30/31 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopin mielestä on aivan isänsä näköinen ja moni muukin usein kommentoi, kuinka on ihan isänsä oloinen poika. Poika on saanut alkunsa luovutetuilla siittiöillä, joten paljon emme biologisesta isästä tiedä, tuskin kuitenkaan on mieheni veli tms. joka selittäisi " yhdennäköisyyden." Ennemminkin kyse on siitä, että ihmiset näkevät, mitä odottavat näkevänsä ja loppujen lopuksi valtaosa suomalaislapsista on aika samannäköisiä, vaaleita kuunaamoja.

Vierailija:

Eikö nämä " isät" ihmettele, jos lapsi on ihan oudon näköinen? Vaikea tietysti sanoa, mutta varmaan sellaisiakin tapauksia on.

Vierailija
31/31 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin mies ei ole yhden lapsen biologinen isä, mutta niin vaan kaikki kehuu että poika on ihan isänsä näköinen. Joopa joo, kauneus on katsojan silmässä!;o)