Hei, te joille Viking line on ehdotellut hyttiluokan korotus mahdollisuutta: mikä hytti teillä on ollut ennen korotusta?
Eli itse olen reilun kahden vuoden aiknana ollut 4 kertaa viikkarilla. 2 kerralla (talvi tyyliin ti-iltalähtö) ollaan oltu miehen kanssa kaksin lähdössä ja on tarjottu pienestä lisämaksusta hytin korotusta ikkunalliseen hytiin jossa on sohva jonka saa halutessaan lisävuoteeksi (ennen korotusta hytti parivuoteella).
Pari kertaa ollaan oltu lapsen (alle 5w) kanssa 4hlö hytissä, silloinkin ollut talvi, eikä ole tarjottu korotus mahdollisuutta.
Eli, mikä hyttiluokka sulla on ollut jos on tarjottu korotusta.
Oltaisiin lapsen kanssa syksyllä lähdössä reissuun (arkipäivä) jolloin olisi potentiaalia saada hyttiluokan korotus, mutta pohdin tarjotaanko sitä edes 4hlö hyteille? Ymmärrän et nää riippuu niin monesta asiasta, et onko mm laivalla porukkaa ja miten hyttejä on ostettu, mut kiinnostaisi tietää muitten kokemuksia:)
Kommentit (6)
Ainut korotus on tullut ilmaiseksi, kun tultiin autolla tukholmasta turkuun ja meillä oli c-hytti. Korotettiin b-hyttiin, koska laivalla ei ollut paljon matkustajia. Se oli joskus esihistorialliseen aikaan jälkeen estonian uppoamisen. Nykyään ei taida ilmaiseksi tulla mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ei kellekään ole tullut txt korotus mahdollisuudesta?
Ainahan niitä korotusehdotuksia tulee kaikesta, kun ne haluaa sulta enemmän rahaa.
On tullut korotusehdukuksia. Kahdestaan matkustetaan, mutta autokannen allakin olevissa hyteissä on neljä sänkyä. Jonkun kerran on saatu jopa ikkunallinen yläkannen hytti parisängyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainahan niitä korotusehdotuksia tulee kaikesta, kun ne haluaa sulta enemmän rahaa.
Mulle on tullut nuo pari kertaa, muuten ei ole tullut. Ja on sillä eroa että maksaako 130e hytistä vai ensin 20e hytistä ja korotuksen avulla 36e.
Lähinnä haen sitä että olisi kiva tietää onko 4hlö hyteille edes korotusta tarjottu?