"ystävät" eivät koskaan pyydä mihinkään
Kommentit (29)
Kaikki ihmiset/ystävät ei pysy mukana koko elämän ajan, vaan jotkut jää pois. Ole aktiivinen, ja etsi uusia tilalle, FB:ssä on ryhmiä, tee vapaaehtoistyötä ja kokeile netin kaverihakupalveluja.
Ota kaikki uudet ystävät vastaan ja älä vain odota "sitä oikeaa jonka kanssa kaikki natsaa".
(Sama tilanne 3 vuotta sitten, nyt on asiat paremmin)
No jos sanot tällaiselle ystävälle, että "olisi kiva nähdä joskus, milloin sinulle sopisi?" ja siihen vastataan jotain epämääräistä, niin ei ne taida mitään ystäviä ollakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan , että sinussa on jotain mitä näissä "ystävissä" ei ole ja pelkäävät, että viet kaiken huomion heiltä.
Karisma?
Tulen helposti kaikkien kanssa toimeen olen tosi rauhallinen, mutta viimeaikoina on alkanut ahdistaa ehkä se on ohimenevää.
Pidän treenaamisesta, niin pitää laittaa ajatukset siihen.Ap
Pidän itseäni ehkä vähän outona, mutta sillä ei ole niin väliä. Itselläni on aina ollut fobia alkoholiin en tiedä miksi, mutta en tajua ihmisiä jotka juovat. En pysty ottamaan edes yhtä lasia, stoppaa heti.
Ap
Ehkä sut koetaan tylsäksi seuraksi
Ap, ansaitset parempia ystäviä. Pidä nämä siihen asti että löydät paremmat.
Rauhallinen
Paheksuu yhtä kahta alkoholiannosta ja yökkäilee
Ei tajua niitä jotka juo jotain lumisten ei
(Ikävä asenne)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan , että sinussa on jotain mitä näissä "ystävissä" ei ole ja pelkäävät, että viet kaiken huomion heiltä.
Karisma?
Tulen helposti kaikkien kanssa toimeen olen tosi rauhallinen, mutta viimeaikoina on alkanut ahdistaa ehkä se on ohimenevää.
Pidän treenaamisesta, niin pitää laittaa ajatukset siihen.Ap
Pidän itseäni ehkä vähän outona, mutta sillä ei ole niin väliä. Itselläni on aina ollut fobia alkoholiin en tiedä miksi, mutta en tajua ihmisiä jotka juovat. En pysty ottamaan edes yhtä lasia, stoppaa heti.
Ap
Täydellinen absolutismi on Suomessa melko harvinaista. Uskovaiset ja raitistuneet alkoholistit on saattaa olla sellaisia.
Ne eivät ole ystäviä vaan tuttavia.
Pidän treenaamisesta, niin pitää laittaa ajatukset siihen.
Ap