Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kotiäitiys

Vierailija
19.07.2022 |

Kotiäidin osa on onnellinen. Se tekee hyvin kiitollisen mielen.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava aloitus. Jotkut ovat luodut siihen tehtävään.

Vierailija
2/10 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, ainakin niin pitkään, kun lapsi on yli kaksi vuotias. Säälin naisia, jotka joutuvat menemään liian aikaisin töihin, jos ei ole muuta vaihtoehtoa. 9 kk vanha on liian pieni hoitoon.

Kaikki naiset eivät pysty olemaan kotona. Liian tylsää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nice.

Vierailija
4/10 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan siinä sivussa opiskella jos haluaa vaihtelua.

Vierailija
5/10 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukava aloitus. Jotkut ovat luodut siihen tehtävään.

Minä olin ihan onnellinen lapsen kanssa. Työelämässä oli vaikeaa. Lapsen kanssa oleminen oli yhteiskunnankin mielestä hyödyllistä tekemistä. Ensimmäisen kerran koin olevani hyvä kansalainen.

Elämä on hyvin rutinoitua ja terveellistä lapsen kanssa.

Vierailija
6/10 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunioitavaa olla koti äiti! Helpomalla pääsin työläis äitinä!Lapset päiväkotiin minä töihin ja työn jälkeen hain ne kotia. Jakso kiukuttelut halit kuitenkin varmasti paremmin,kun työstä sai virkettä.Mutta arvosti lapsia ,rakasti yli kaiken ja sitä aikaa mikä jäin työtöltä äidiltä 2 lapselle.Jonkun ne lapset oli elätettävä eli minun.Toki oma tuntu soimasi kun ei voinut olla koti äiti.Mutta nyky aika asiat paremmin hyvä niin: On valinnan mahdollisuudet. Tuet ymm.

Vierailija
7/10 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nice.

Toisaalta myös on älyn puutetta, jos kokee elämän lapsen kanssa tylsäksi. Minä esim. piirsin paljon lasta. Älyllistä haastetta. Voihan sitä opetella uusia reseptejä, opetella tekemään käsitöitä, tehdä vaikka lapselle vaatteita. Puuhailla kaikkea. Harvoin saa aikaa vain olla. Moni nainen tykkää, että saa levähtää työelämästä.

Voihan sitä vaikka tehdä lastenkirjan siinä samalla, kun tutustuu pikkulapsen maailmaan. Kärrytellessä ideoida tarinoita. Kuvittaa kirjaa, kun lapsi nukkuu.

Vierailija
8/10 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, ainakin niin pitkään, kun lapsi on yli kaksi vuotias. Säälin naisia, jotka joutuvat menemään liian aikaisin töihin, jos ei ole muuta vaihtoehtoa. 9 kk vanha on liian pieni hoitoon.

Kaikki naiset eivät pysty olemaan kotona. Liian tylsää.

Minä vein lapsen melkein kahden vuoden iässä päiväkotiin. Osapäiväisesti ja osaviikkoisesti. En enää jaksanut olla kotona (totaaliyh.) kahdestaan lapsen kanssa. Koin myös, että lapsi saa enemmän virikkeitä päiväkodissa. Hyvä päätös.

Tuo on ihan paras, että lapsi saa olla ensimmäisen päikkyvuoden 3-4 tuntia hoidossa. Sain omaa aikaakin siinä.

Vierailija
9/10 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nice.

Toisaalta myös on älyn puutetta, jos kokee elämän lapsen kanssa tylsäksi. Minä esim. piirsin paljon lasta. Älyllistä haastetta. Voihan sitä opetella uusia reseptejä, opetella tekemään käsitöitä, tehdä vaikka lapselle vaatteita. Puuhailla kaikkea. Harvoin saa aikaa vain olla. Moni nainen tykkää, että saa levähtää työelämästä.

Voihan sitä vaikka tehdä lastenkirjan siinä samalla, kun tutustuu pikkulapsen maailmaan. Kärrytellessä ideoida tarinoita. Kuvittaa kirjaa, kun lapsi nukkuu.

Minä esimerkiksi kuljetin vaunujen alaosassa kameraa ja jalustaa. Kun vauva nukkui, viritin kameran ja jalustan maisemapaikkaan ja otin kuvia.

Vierailija
10/10 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nice.

Minä esimerkiksi kuljetin vaunujen alaosassa kameraa ja jalustaa. Kun vauva nukkui, viritin kameran ja jalustan maisemapaikkaan ja otin kuvia.

Sometyö ja kotiäitiys sopivat hyvin yhteen. Pystyy kuvailemaan silloin kun lapsi nukkuu.