Apua. Olenko minä sekoamassa! Kauhe hässäkkä elämässä ja aloin saada naurukohtauksia
Siis ihan hallitsemattomia. Yhtäkkiä alkaa vain naurattaa ja saataan nauraa 10 sekuntia kunnessa taas mieli vakavoituu.
Tällaista naurua ei ole aiemmin ollut. Tietysti eihän kukaan hallitsee nauruaan täysin ja se on erityisen vaikeaa jos ajattelee, ettei saa nauraa.
Mutta saan näitä ihan yksikseni ja rentona.
Esimerkiksi tänää yhtäkkiä toimistossani.
Apua. Voiko tämä olla psykoosin esioire?
Kommentit (18)
Siis, kun ajattelen tilannetta alan yhtäkkiä nauramaan, vaikka se ahdistaa minua.
Ap.
Jokerin sanoin: aikaisemmin luulin että elämäni on tragedia mutta myöhemmin tajusin että se on komedia.
No ei tuo psykoosin oireelta kuulosta vaan pikemminkin voimakkaalta stressitilalta.
Aivosi selvästi puolustavat sinua vielä melkoisen hyvin. Nauru on aivojen kääntäinen tapa purkaa stressiä.
Kun psykoosi alkaa tai jos se alkaa stressin takia niin aivot eivät yleensä enää siihen kykene.
Useinhan psykoosi ei liity stressiin.
Ei viittaa psykoosiin, mutta olet selvästi koetuksella. Yritä saada hermolepoa.
Nauru on kehon normaali ja terve reaktio. Vaikka et tuntis iloa samalla ku naurat, sen fysiologinen vaikutus voi tehdä sulle jollain tasolla hyvää.
Voi olla sairauden oirekin, mutta todennäköisyys sille lienee hyvin hyvin pieni. Stressiltä kuullostaa, mutta voithan käydä lääkärissä.
En ajattele, että sinulla voisi olla tämä, mutta outo knoppi kummallisista sairauksista. Alla linkki.
https://www.liverpoolecho.co.uk/news/health/laughing-early-sign-fatal-c…
Sinusta on tulossa tosielämän Jokeri. Nyt pitäisi löytää Batman jostakin niin saataisiin kunnon reality.
Vierailija kirjoitti:
No ei tuo psykoosin oireelta kuulosta vaan pikemminkin voimakkaalta stressitilalta.
Aivosi selvästi puolustavat sinua vielä melkoisen hyvin. Nauru on aivojen kääntäinen tapa purkaa stressiä.
Kun psykoosi alkaa tai jos se alkaa stressin takia niin aivot eivät yleensä enää siihen kykene.
Useinhan psykoosi ei liity stressiin.
Stressi saattaa kyllä laukaista psykoosin, jos siihen on alttiutta.
Tiedän mistä puhut. Olet varmasti tosi stressaantunut. Käy hakemassa jotain rentouttavaa lääkettä ensihätään.
Minulle kävi näin myöskin stressaavassa elämäntilanteessa ja sain naurukohtauksia töissä asiakaspalvelussa,tilanteissa jotka olivat ihan tavallisia. En edes ajatellut niissä tilanteissa mitään stressaavaa vaan ne tulivat yllättäen, myöhemmin kylläkin aloin jännittää enemmän ja enemmän työtä kun pelkäsin että en hillitse nauruani. Oli kamalaa kun nauratti mutta pään sisällä täyskaaos ja mitä vit* teen apua
Minulla meni siis nuo oireet onneksi ohi ihan vaan levolla ja työpaikan vaihdolla. Jälkikäteen ajateltuna olisi pitänyt käydä vaan työterveydessä kertomassa ongelmasta, koska tuohon on kyllä apua.
T. 13
Jonkun pitää nuolla pilluasi ja peräreikääsi ahnaasti ja kunnolla ja pitkään!
M40
Naurunpyrskähdyksiä. Nähty jo Spede-showssa.
Tuolle ilmiölle on nimikkn.Johtuu stressistä. Myös juoksuhaudassa oleva sotilas saattaa nauraa kun pommi osuu liian lähelle.
Naurun laukaisee tämä ahdistava tilanne, joka on hieman surkuhupaisa. En halua avata enempään enkä voi. Liittyy työhöni.
Ap