Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei ikinä enää mattoja pesulaan

Vierailija
19.07.2022 |

Kolme kertaa olen tehnyt saman virheen. Eri puilella Suomea, erilaisia mattoja, eri hintaisia jne. Joka ikinen kerta matto on mennyt pesulassa pilalle. Pinta kuin olisi villakarstalla hangattu, kerran taas hirveät jäljet vedestä. Mieluummin pilaan mattoni kotona ihan ilmaiseksi pesemällä itse.

Kiitos tästä. Jatkan kyrvähtämistä.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laadukas matto kestää pesun.

Niin, se 400e villamatto, ikää noin vuosi, oli varmasti juuri tosi paskaa laatua. Askosta ostettu sekin.

Kävitkö pesulan kanssa etukäteen keskustelun pestävän maton materiaalista, likatyypistä ja pesutavasta?

Juu ja maton horoskoopista myös. Jos minä maksan pesulapalvelusta niin oletan, että he ammattilaisina osaavat asiansa ilman, että alan ohjeistamaan. Viimeisimmässä tapauksessa ei edes ehtinyt kissaa sanoa, kun hikinen ukko tempas vain maton ja nyökkäili "joo joo".

Älä leimaa kaikkia pesuloita käyttämäsi pesulan takia. Hyviäkin pesuloita on.

Vierailija
22/25 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, se 400e villamatto, ikää noin vuosi, oli varmasti juuri tosi paskaa laatua. Askosta ostettu sekin.

Ennen myytiin kangaspesuvaahtoa. Sillä sai pinnan villamatosta puhtaaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö missä maassa se on valmistettu?

Suomalainen perheyritys nimeltä Finarte. Matto on laadukas, siksi uskallan sanoa valmistajan. Pesulan touhu ei.

Vierailija
24/25 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävitkö pesulan kanssa etukäteen keskustelun pestävän maton materiaalista, likatyypistä ja pesutavasta?

Juu ja maton horoskoopista myös. Jos minä maksan pesulapalvelusta niin oletan, että he ammattilaisina osaavat asiansa ilman, että alan ohjeistamaan. Viimeisimmässä tapauksessa ei edes ehtinyt kissaa sanoa, kun hikinen ukko tempas vain maton ja nyökkäili "joo joo".

Älä leimaa kaikkia pesuloita käyttämäsi pesulan takia. Hyviäkin pesuloita on.

En niin. Vain ne kolme joita olen käyttänyt ja jotka ovat pilanneet mattoni. En uskalla enää kokeilla neljättä, kun ilmaoseksi saa kotona pilattua.

Vierailija
25/25 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pilannut ihan itse omia mattojani painepesurilla. Joskus onnistuu, joskus ei.

Pilaantuminen oli ainakin ilmaista.

Tuo onnistuu, jos mursu ei jyrää mattotelinnettä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä